Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019

LOVE BOOKS -LOVE READ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΩΛΙΝΑ ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 


ΠΩΛΙΝΑ ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗ 


 Πείτε μας λίγα λόγια για το νέο σας   βιβλίο   ΕΡΩΤΑΣ ΣΑΝ ΤΕΧΝΗ‘’  και τους νέους ήρωες του,  που  κυκλοφορεί     από τις εκδόσεις SILK. Υπήρξε κάποιος που του έχετε μεγαλύτερη αδυναμία; κάποιος που να σας παίδεψε περισσότερο; κάποιος που να τον λυπηθήκατε; Πείτε μας μια αγαπημένη σας σκηνή από το βιβλίο.
Ο Έρωτας σαν Τέχνη είναι το δεύτερο βιβλίο μου κυκλοφορεί από τις εκδόσεις BELL και είναι μόνο μία από τις δεκάδες ιστορίες αγάπης που έχω γράψει. Είναι όμως το αγαπημένο μου «παιδί». Ο πρωταγωνιστής, ο δρ Πιρς, έχει πολλά χαρακτηριστικά άντρα που θεωρώ πολύ ερωτικά και είναι μακράν, ο πιο ολοκληρωμένος αντρικός χαρακτήρας που, κατά τη γνώμη μου, έχω εμπνευστεί. Η αγαπημένη μου σκηνή νομίζω είναι η σκηνή με τη γραβάτα!



Τι σας έδωσε το έναυσμα να γράψετε τη συγκεκριμένη ιστορία; Τι βήματα ακολουθήσατε  για να φτάσετε στο τελικό επιθυμητό αποτέλεσμα; Είχατε  μια συγκεκριμένη  πορεία και μείνατε σταθερή στην κατάληξη των ηρώων σας;  

Το έναυσμα; Υπάρχει πιο όμορφη ιστορία αγάπης από έναν απαγορευμένο έρωτα μεταξύ του καθηγητή και μιας μαθήτριας; Γινόταν να αγνοήσω ένα τόσο ρομαντικό θέμα; Όσον αφορά την πορεία συγγραφής, ως συγγραφέας αισθηματικών ιστοριών ακολουθώ τη γνωστή συνταγή και «πατάω» πάνω στο τρίπτυχο Γνωριμία-Σύγκρουση-Έρωτας. Συνήθως εστιάζω στο στάδιο «σύγκρουση» και αφήνω το πάθος να εξελιχθεί αργά αλλά με ένταση.

Πιστεύετε ότι χρειάζεται να έρχεται η λύτρωση και η δικαίωση πάντα για τους ήρωες ; ή κάποια στιγμές να υπερισχύει το κακό όπως γίνεται και στην ίδια ζωή κάποιες φορές;

Στις δικές μου ιστορίες οι ήρωες ταλανίζονται και ταλαιπωρούνται τόσο από εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς παράγοντες. Αλλά στο τέλος πρυτανεύει πάντα το καλό και η ευτυχία. Έτσι θέλω να γίνεται, έτσι βλέπω τη ζωή και αυτό εύχομαι για όλο τον κόσμο.

Ποιο πιστεύετε ότι είναι το δυσκολότερο κομμάτι της συγγραφής?Πόσο χρόνο σας πήρε η ολοκλήρωση του  βιβλίου;

Οι ιστορίες μου αποτελούν «συρραφή» κεφαλαίων που αναρτώ καθημερινά στο μπλογκ μου. Υπολογίζω ότι το συγκεκριμένο πήρε περίπου 120 ώρες. Όσο για το δυσκολότερο κομμάτι της συγγραφής; Ξέρετε ποιο είναι; Όταν το τελειώνεις, το στέλνεις, εκδίδεται και μετά είναι εκεί έξω, το κομμάτι της καρδιάς σου και ο κόπος σου, έρμαιο στην κριτική. Είμαι εξαιρετικά ευαίσθητη στην αρνητική κριτική και αυτό είναι για μένα το πιο δύσκολο κομμάτι.


Θεωρείτε ότι η καλή ψυχολογία βοηθάει στη συγγραφή ; ή το αντίθετο;

Καλή ερώτηση. Προσωπικά δεν είμαι πολύ παραγωγική όταν δεν έχω κέφι. Προτιμώ να ακούω μουσική ή να ζωγραφίζω όταν είμαι θλιμμένη. Γράφω όταν είμαι χαρούμενη και είμαι χαρούμενη όταν γράφω. Άλλωστε είμαι ευτυχισμένη στην προσωπική μου ζωή και ίσως σε αυτό οφείλεται το χάπι εντ που θέλω πάντα για τους ήρωές μου.

  
Υπάρχει κάποιο βιβλίο που θα θέλατε να διαβάσετε πολύ αλλά δεν τα έχετε καταφέρει ακόμη ;Αν ναι ποιο;
Διάβασα με μεγάλο κόπο τον πρώτο τόμο του IQ84 του Μουρακάμι. Τώρα προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να διαβάσω και τον δεύτερο και τον τρίτο τόμο. Με δυσκολεύει πολύ ο συγγραφέας αυτός αλλά ο ψυχαναγκασμός μου δε θα με αφήσει να ηρεμήσω αν δεν ολοκληρώσω την τριλογία.


Ποιος από τους ήρωες θα θέλατε να είναι κομμάτι της ζωή σας ? 

Είμαι πλήρης. Έχω φίλους, σύντροφο και συγγενείς. Δεν ξέρω αν θα ήθελα κάποιον ήρωα στη ζωή μου, αλλά θα ήθελα χαρακτηριστικά τους. Θα ήθελα το ταλέντο της Έμμα στη ζωγραφική ή το πάθος του Όλιβερ για την τέχνη, το χιούμορ του Όντι και την ανεμελιά της Έλενας από τον Έρωτα στις Κυκλάδες. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι…μια νταντά όπως αυτή του Όλιβερ, να με κακομαθαίνει, δε θα μου έπεφτε άσχημα!

Αν σας ζητούσαν να διαλέξετε ένα από τα βιβλία σας για να μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη  ποιο θα επιλέγατε και γιατί;


Σας είπα ποιο είναι το αγαπημένο μου παιδί, αλλά ο Έρωτας στις Κυκλάδες είναι γεμάτος χρώματα και ελληνικά τοπία και επειδή έχω στο μυαλό μου τον πρωταγωνιστή ήδη είναι σαν να βλέπω την ταινία μπροστά μου. Λυπάμαι μόνο τον σκηνοθέτη που θα αναλάμβανε την ταινία και θα με είχε από δίπλα να του λέω ακριβώς τι έχω φανταστεί και να επιμένω στις ιδέες μου.

Υπάρχει κάποιο  βιβλίο σας  που ενώ το είχατε  ολοκληρώσει κάνατε αλλαγές γιατί δεν είχατε μείνει ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα;

Δεν κάνω ουσιαστικές αλλαγές, αλλά ίσως «κόβω» παραγράφους αν θεωρώ ότι το παρακάνω με κάποια περιγραφή. Ως αναγνώστρια βαριέμαι τις παρατεταμένες περιγραφές και προσπαθώ να είμαι πιο δωρική.


Τι νιώθετε κάθε φορά που  μπαίνει η λέξη τέλος σε ένα βιβλίο σας και τι όταν  φτάνει η στιγμή να το κρατήσετε έντυπο στο χέρι σας ;

Κάθε φορά που τελειώνει μια ιστορία, γελάω και λέω στον σύντροφό μου «άντε, τους παντρέψαμε και αυτούς!». Μετά ξεκινάει η επίπονη διαδικασία για μένα και το δημιουργικό τμήμα για να φτιάξουμε το εξώφυλλο. Μέχρι να τελειώσουμε τα πάντα (εικόνες, γραμματοσειρές κλπ) είμαι ψυχικά εξουθενωμένη και μερικοί συνεργάτες μου στα πρόθυρα της παραίτησης. Συγκινούμαι όταν κρατάω κάθε καινούργιο βιβλίο μου αλλά συγκρατούμαι γιατί οι «κακές γλώσσες» λένε ότι είμαι υπερβολικά συναισθηματική!


Πότε και  με ποιον  τρόπο γεννιέται τίτλος  στο κάθε σας βιβλίο; Στην αρχή της συγγραφής ή στο τέλος της ;    

Στην αρχή πάντα. Θέλω κάτι απλό και ξεκάθαρο, χωρίς να αφήνει περιθώρια να αμφιβάλει κάποιος για το περιεχόμενο!

Αν σας ζητούσαν να περιγράψετε με ένα επίθετο τους ήρωες του νέου σας βιβλίου    ποιο θα αντιστοιχούσε στον καθένα ;Ξέρω ότι είναι κάπως νωρίς, αλλά θα ρωτήσω ετοιμάζετε κάτι καινούργιο?

Έμμα: πεισματάρα, Όλιβερ:μελαγχολικός
Η επόμενη ιστορία είναι ήδη έτοιμη και μόλις κάνει τον κύκλο του αυτό το βιβλίο, θα προχωρήσουμε στην επόμενη έκδοση! Πρόκειται για μια ρομαντική ιστορία που εκτυλίσσονται σε ένα…ράντσο στην Αμερική! Οπότε, ετοιμαστείτε για σέξι καουμπόηδες!



Κλείνοντας θα ήθελα  να ευχηθώ Απεριόριστη Ευτυχία Αγάπη και Δημιουργικότητα στη ζωή σας !
Κι εγώ ευχαριστώ για τις πρωτότυπες ερωτήσεις και την υποστήριξη!

Σας ευχαριστώ πολύ!
ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Love Books-Love Read



1 σχόλιο: