Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2019

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΙΑΦΗ ΔΙΑΜΑΝΤΗ

 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΙΑΦΗ ΔΙΑΜΑΝΤΗ 




1. Πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο σας  Ένα βήμα τη φορά ‘’ και για τους ήρωές του που κυκλοφορεί από τις πρότυπες εκδόσεις πηγή. Υπήρξε κάποιος ήρωας που σας δυσκόλεψε; Κάποιος που αγαπήσατε περισσότερο ή λιγότερο;

Το «Ένα βήμα τη φορά» είναι μυθιστόρημα και αυτό το λέω γιατί αρκετοί αναγνώστες με ρώτησαν εάν η ιστορία είναι βασισμένη σε αληθινά γεγονότα.  Αφορά την ψυχολογική και σωματική κακοποίηση της ηρωΐδας μου και πως προσπαθεί να ξεπεράσει όλες τις φοβίες που της δημιουργήθηκαν, αλλά και να αντιμετωπίσει από την αρχή τη ζωή που έχει μπροστά της. Πρέπει να κάνει πολλά βήματα, βρίσκοντας εμπόδια αλλά και τρόπους που πρέπει να τα αντιμετωπίζει. Όλοι οι ήρωες του βιβλίου, ένας από αυτούς και ο Πέτρος έρχεται αντιμέτωπος με τα δικά του φαντάσματα του παρελθόντος, που τον εμποδίζουν να ζήσει το παρόν.
Η δυσκολία που είχα ήταν στο πως να αποδώσω την κακοποίηση της Έλενας. Ήμουν αναποφάσιστη στην αρχή για το εάν θα έπρεπε να την αποδώσω στο παρόν ή στο παρελθόν. Τελικά έβαλα την Έλενα να απευθυνθεί σε ψυχολόγο και εκεί αποκαλύπτονται όλες οι άσχημες στιγμές της.
Κάθε ήρωα τον αγαπάς. Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις γιατί είναι σαν να ζεις μαζί τους, σαν να είναι η οικογένειά σου. Ίσως να έχω μια μικρή αδυναμία στην μικρή Αλεξάνδρα. Όσο μικρή και αν ήταν, μπορούσε και έβλεπε πιο καθαρά την ουσία  και έλεγε με όλη την παιδική αφέλεια αλήθειες που οι μεγάλοι προσπαθούσαν να αποφύγουν.

  

2. Τι σας έδωσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε την συγκεκριμένη ιστορία; Γνωρίζατε από την αρχή την κατάληξη των ηρώων σας;


Μία λέξη ήταν η αφορμή για να φτιάξω στο μυαλό μου όλη την ιστορία. Εξάλλου είναι ένα θέμα που δυστυχώς έχουμε ακούσει κάποια στιγμή στην ζωή μας. Την κατάληξη την γνώριζα από την αρχή, βέβαια ποτέ δεν ξέρω πόσους ήρωες θα προσθέσω ή θα αφαιρέσω κατά την διάρκεια της ιστορίας, έρχονται καθώς γράφω.


3. Πόσο καιρό σας πήρε η ολοκλήρωση του βιβλίου; Μετά την ολοκλήρωση του υπήρξαν αλλαγές γιατί δεν μείνατε ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα; Αν ναι ποιες;  Γνωρίζω ότι είναι πολύ νωρίς αλλά θα ρωτήσω. Έχετε ξεκινήσει να γράφετε κάποιο άλλο;

Περίπου 6 μήνες μου πήρε να γράψω την ιστορία και φυσικά μετά από αρκετό καιρό άρχισα να την διαβάζω και διόρθωσα ότι δεν μου άρεσε. Συμπλήρωσα κάτι ή αφαίρεσα κάτι άλλο. Πάντα έτσι κάνω. Γράφω μια ιστορία και την κοιτάζω μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, έτσι μπορώ με πιο καθαρή ματιά να δω κάτι που δεν μου αρέσει. Τώρα για το εάν έχω ξεκινήσει κάτι καινούργιο, θα απαντήσω πως συνεχώς γράφω. Δεν βιάζομαι να κάνω κινήσεις, όλα στον χρόνο τους.


4. Υπάρχει κάποιο είδος Λογοτεχνίας που δε θα μπορούσατε να γράψετε  ή να διαβάσετε ποτέ; Και αν ναι γιατί;  

Δεν υπάρχει βιβλίο που θα πιάσω στα χέρια μου και δεν θα το διαβάσω, ακόμη και αν δεν μου αρέσει θα το τελειώσω. Τώρα για το αν υπάρχει κάποιο είδος που δεν θα μπορούσα να γράψω, δεν μπορώ να σας απαντήσω με σιγουριά, θα έλεγα ίσως θρίλερ.

5. Ποιο πιστεύετε ότι είναι το δυσκολότερο κομμάτι της συγγραφής; Θεωρείτε ότι η καλή ψυχολογία βοηθάει στη συγγραφή ; ή το αντίθετο;

Δεν με δυσκολεύει κάτι στο να γράφω. Όταν έχω την ιστορία στο μυαλό μου οι λέξεις ρέουν με μεγάλη ευκολία. Σίγουρα η καλή ψυχολογία μετράει, αλλά και το να έχεις ηρεμία και ησυχία γύρω σου και γι’ αυτό συνήθως γράφω βραδινές ώρες όταν έχουν κοιμηθεί τα παιδιά μου.

6. Ποια πιστεύετε ότι είναι η μαγική συνταγή για να αγγίξει την καρδιά του αναγνώστη;

Σαν αναγνώστρια θα σας απαντήσω. Θέλω το βιβλίο που διαβάζω να μου δημιουργεί αμέσως εικόνες στο μυαλό μου, περιβάλλον, πρόσωπα, να μου βγάζει πολλά συναισθήματα και να με κρατά από την αρχή μέχρι το τέλος με την αγωνία του τι θα συμβεί.

 7.   Υπάρχει  κάποιο βιβλίο που θα θέλατε να είστε εσείς η δημιουργός του;

Πολλά βιβλία, θα μου άρεσε να τα είχα γράψει εγώ, δεν θα αναφέρω ποια και γι’ αυτό προσπαθώ κάθε φορά να βάζω τον καλύτερο εαυτό μου στο βιβλίο που γράφω.

8. Ποιο απόφθεγμα σας αντιπροσωπεύει απόλυτα;

Νίκος Καζαντζάκης, Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα.


9.  Ποια είναι η ερώτηση που θα θέλατε να απαντήσετε και δε σας έχει ρωτηθεί ποτέ;  

Ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια αυτή τη στιγμή.

10. Κλείνοντας πείτε μας  λίγα λόγια για την Κωνσταντίνα.  Ποια είναι η καθημερινότητά της;  Πιστεύει  στην αληθινή φιλία ; στον έρωτα ;στο Happy end; Τι την εξοργίζει; Τι δε θα μπορούσε να συγχωρήσει ποτέ ; Τι θεωρεί απόλυτη ευτυχία; Και τι θα ήθελε να ευχηθεί στους αναγνώστες της;


Η καθημερινότητά μου είναι όπως και τον περισσότερων γυναικών. Σπίτι, φροντίζω για την οικογένειά μου (σύζυγο και 2 παιδιά) κάνοντας όλες τις δουλειές που κάνει κάθε γυναίκα. Δεν εργάζομαι αυτό το διάστημα. Πιστεύω στην φιλιά αν και είναι δύσκολο πράγμα, φυσικά στον έρωτα, και μου αρέσει πολύ το Happy end. Πολλά είναι αυτά που με εξοργίζουν, θα διαλέξω να πω ένα, την αδικία.
Τι δεν θα μπορούσα να συγχωρήσω; Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα συγχωρήσω κάποιον που θα πειράξει τα παιδιά μου.
Απόλυτη ευτυχία δεν ξέρω αν υπάρχει, αυτό που θα πω, είναι πως ευτυχισμένος μπορείς να νιώσεις ακόμη και από μικρά ασήμαντα καθημερινά πράγματα που πολλές φορές τα θεωρούμε δεδομένα και δεν τους δίνουμε σημασία. Μια αγκαλιά, ένα φιλί, ένα σ’ αγαπώ, ένα χαμόγελο, μία καλή κουβέντα. Τι πιο όμορφη εικόνα ευτυχίας από ένα παιδί να σου χαμογελά και να τρέχει στην αγκαλιά σου και σου λέει πόσο σ’ αγαπάει;

Στον κάθε αναγνώστη και σε όλους μας, μιας και μπήκαμε και στο εορταστικό κλίμα   εύχομαι Υγεία, Ευτυχία, Αγάπη και τα όνειρά τους να γίνουν πραγματικότητα!

Απόλαυσα την κάθε μία ερώτηση και ελπίζω να μην έγινα κουραστική.
Σας ευχαριστώ πολύ!!!







 ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Η Έλενα είναι μια κοπέλα έτοιμη να ανθίσει, με όλες τις προοπτικές της νιότης, που όμως της κόβουν τα φτερά. Η παιδική της ηλικία στιγματίστηκε από την έλλειψη αγάπης, έναν πατέρα απόντα και μία μητέρα που δεν γνώρισε ποτέ. Η ζωή της κυλούσε πάντα μέσα σε όρια και υποχωρήσεις. Μοναδικό στήριγμά της, η γιαγιά της. Η αγάπη, όμως, κάποιες φορές, έχει αντίτιμο.

Σε σχέση με τη γιαγιά της, το πλήρωσε με έναν γάμο που σήμαινε τον θάνατό της. Έναν γάμο που θα την πλήγωνε σωματικά, ψυχικά, αφήνοντάς την ένα άβουλο πλάσμα. Απόλυτα παραδομένη στη μοίρα της και στη μέχρι τώρα ζωή της, χωρίς όνειρα και ελπίδες για το μέλλον. Θα μπορέσει να ξεφύγει; Θα καταφέρει να κόψει μια και καλή τα δεσμά της; Θα καταλαγιάσει, κάποια στιγμή, τον πόνο στη ψυχή και την καρδιά της; Υπάρχει, άραγε, ίαση για την κακοποίηση που θα υποστεί; Η ξαφνική φυγή της ίσως της ανοίξει νέους ορίζοντες. Ίσως καταφέρει, τελικά, να ανοίξει τα δικά της φτερά και να πετύχει το ακατόρθωτο∙ να αγαπήσει και να αγαπηθεί. Πότε θα το καταλάβει; Ίσως ο Πέτρος να είναι αυτός που θα καταφέρει να λιώσει κάθε πάγο από μέσα της. Θα καταλήξουν μαζί;

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ  ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΤΗ ΦΟΡΑ 


LOVE BOOKS - LOVE READ 
LOVE BOOKS - LOVE READ 
LOVE BOOKS - LOVE READ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου