Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018

ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ MANHATTAN #3 ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

ΚΛΗΡΩΣΗ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 
ΠΡΙΝ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ MANHATTAN #3
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ 
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ 
LOVE BOOKS- LOVE READ

Κλήρωση ενός αντιτύπου του βιβλίου ΠΡΙΝ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ MANHATTAN #3 
Ευγενική χορηγία από τις  πρότυπες εκδόσεις πηγή.   
1)Κάντε Like στη σελίδα του LOVE BOOKS LOVE READ  και στη σελίδα πρότυπες εκδόσεις πηγή.
2)Προσκαλέστε όσους πιο πολλούς φίλους μπορείτε.
3) Δημόσια(Public) ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού.

4) Σχόλιο κάτω από την ανάρτηση της κλήρωσης στη σελίδα του LOVE BOOKS LOVE READ γράφοντας:Ποια βιβλία της συγγραφέως έχετε διαβάσει.
5)Εγγραφείτε προαιρετικά  ως ακόλουθοι στο blog του Love Books- Love Read πατώντας το κουμπί που γράφει παρακολούθηση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει να γίνουν και τα 4 βήματα!
Η κλήρωση θα γίνει στις  27/9//2018 και ο νικητής  θα ανακοινωθεί μέσω της σελίδας LOVE BOOKS-LOVE READ 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!
ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ

Λόγκαν: 
Τη γνώρισα τυχαία στο πάρκο.
Μετά βρεθήκαμε ένοικοι στην ίδια πολυκατοικία.
Είναι μυστηριώδης, αστεία, με κάνει να θέλω να βρίσκομαι κοντά της.
Tα μυστικά της πολλά.
Η επιμονή μου να τα μάθω, μεγάλη.

Έλι: 
Λένε πως το παρελθόν σου δε σε ορίζει.
Πίστευα πως κάνουν λάθος.
Μέχρι που γνώρισα εκείνον, μία ημέρα στο πάρκο.
Μου απέδειξε πως μόνο το παρόν μάς φτιάχνει το μέλλον.
Και μου έμαθε να μη φοβάμαι πια.

24 σχόλια:

  1. Δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο βιβλίο της συγγραφέως!Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λια Πραπα
    Εχω διαβασει την Τριλογια MANHATTAN
    Ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω διαβάσει κάποιο ακόμα. Ευχαριστούμε πολύ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν εχω διαβασει ακομα κανενα Ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα είναι η πρώτη φορά που θα διαβάσω βιβλίο της, μακάρι να είμαι τυχερή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν την έχω διαβάσει. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την ευκαιρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο τής συγγραφέως δυστυχως !!!
    Ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη προσφορά 💖💖💖💖💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο τής συγγραφέως δυστυχως !!!
    Ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη προσφορά 💖💖💖💖💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστούμε! δεν έχω διαβάσει ακόμα αλλά θα χαρω να πάρω αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το MANHATTAN #1 και MANHATTAN #2
    Πάντα με επιτυχίες και χαμόγελα πολλά.
    Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω διαβάσει το Road trip και το Manhattan #2.....τα λατρεψα, υπέροχα βιβλία, υπέροχες ισυοριες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω διαβάσει άλλο βιβλίο της συγγραφέως οπότε τώρα θα ήταν μια καλή ευκαιρία για να την γνωρίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει ακόμα κάποιο. Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο βιβλίο τής συγγραφέως. Ευχαριστούμε θερμά για την ευκαιρία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν εχω διαβασει καποιο βιβλιο της.Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα ήθελα πολύ να διαβάσω βιβλία της ..ως τώρα δεν έτυχε.Ευχαριστούμε πολυ για το τελειο δώρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστουμε! Δυστυχως κανενα ακομη! (FB Elli Charalampaki)

    ΑπάντησηΔιαγραφή