Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018

ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΚΠΤΩΤΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

ΚΛΗΡΩΣΗ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

ΕΚΠΤΩΤΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ 

ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ 

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΚΕΑΝΙΔΑ 



LOVE BOOKS - LOVE READ 

Κλήρωση ενός αντιτύπου του βιβλίου 
ΕΚΠΤΩΤΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ  της Γεωργίας Κακαλοπούλου.
Ευχαριστώ θερμά τη συγγραφέα για τη δωροθεσία!

1)Κάντε Like στη σελίδα του LOVE BOOKS LOVE READ  

2)Προσκαλέστε όσους πιο πολλούς φίλους μπορείτε.


3) Δημόσια(Public) ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού.

4) Σχόλιο κάτω από την ανάρτηση της κλήρωσης στη σελίδα του LOVE BOOKS LOVE READ γράφοντας:Ποια βιβλία της συγγραφέως έχετε διαβάσει.
5)Εγγραφείτε προαιρετικά  ως ακόλουθοι στο blog του Love Books- Love Read πατώντας το κουμπί που γράφει παρακολούθηση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει να γίνουν και τα 4 βήματα!
Η κλήρωση θα γίνει στις  5/10//2018 και ο νικητής  θα ανακοινωθεί μέσω της σελίδας LOVE BOOKS-LOVE READ 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!



ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ 

Όταν ο ιερέαs παππούς της ανέθεσε στην Πανδώρα μια παράλογη και απίστευτη αποστολή στη νήσο Αϊόνα της δυτικής Σκοτίας, εκείνη ήδη αισθανόταν μπερδεμένη με όσα της συνέβαιναν.
Τώρα είχε έρθει η στιγμή να μάθει την αλήθεια, να γνωρίσει τον ίδιο της τον εαυτό.
Ο Γκάμπριελ δεν είχε καμιά θέση εδώ.
Δεν ήταν προορισμένος για τούτον τον κόσμο, δεν του άρεσε, δεν συμπαθούσε τους ανθρώπους. Ήταν πολύ καλύτερός τους, ανώτερος, φτιαγμένος να υπηρετεί υψηλούς σκοπούς και να πολεμά για το αιώνιο καλό. Αλλά είχε εγκλωβιστεί εξαιτίας ενός ανθρώπινου λάθους. Ή μήπως όχι;
Από τη Σκοτία ως τις παρυφές του Ολύμπου, κάτω από τη σκιά του βουνού των αρχαίων θεών, οι δυο τους θα ανακαλύψουν πως είναι μαριονέτες ενός πεπρωμένου γεμάτου καταχθόνια μυστικά και σχέδια, εξαντλητικό κυνηγητό, μοιραίο πόθο και πάθος και ανεξέλεγκτο έρωτα.
Ποιος όμως μπορεί να αντιταχθεί στη μοίρα που έχει γραφτεί για τους Έκπτωτους Φύλακες; (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

LOVE BOOKS -LOVEREAD 

22 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολυ. Έχω διαβάσει το Λόγοι μοναξιάς, Μελωδία στη θύελλα, Πέρα από την αγάπη,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν εχω διαβασει καποιο δικο της ακομα. Ευχαριστούμε πολύ
    Νίκη Παξιμαδά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμα δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο της! Δώστε μου την ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω διαβάσει Πέρα από τηναγαπη Ευχαριστούμε θερμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω διαβάσει το "Πέρα από την αγάπη"!Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μακάρι να είναι το πρώτο που θα διαβάσω!!!!ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κανενα δεν ετυχε να διαβασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα με επιτυχίες και χαμόγελα πολλά.
    Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία!! Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο της συγγραφέως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κανενα βιβλιο δεν εχω διαβασει της συγγραφεως Θα το ηθελα παρα πολυ!Ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο της συγγραφέως.Σας ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω διαβάσει ακόμα κάποιο δικό της βιβλίο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχω διαβάσει το Πέρα απο την αγάπη, και έχω στα αδιάβαστα την Υπόσχεση και Το διαμάντι της ερήμου. Ευχαριστούμε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν εχω διαβασει καποιο βιβλιο της συγγραφέως.
    Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν εχω διαβασει καποιο βιβλιο της συγγραφέως.
    Ευχαριστούμε. (FB Elli Charalampaki)

    ΑπάντησηΔιαγραφή