Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ: ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ Σ' ΑΦΗΣΩ -CHEVY STEVENS-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΟΠΤΡΑ

ΝΕΑ ΚΛΗΡΩΣΗ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΤΥΠΟΥ  ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ:
ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ Σ' ΑΦΗΣΩ-CHEVY STEVENS
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΟΠΤΡΑ

 Κλήρωση ενός αντίτυπου του βιβλίου ''ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ Σ'ΑΦΗΣΩ'' ευγενική χορηγία από τις εκδόσεις Διόπτρα.
Απαραίτητες προϋποθέσεις για να λάβετε μέρος στην κλήρωση:
1) Προσκαλέστε όσους  φίλους μπορείτε. 
2)Κάντε Like στη σελίδα του Love Books-Love Read   στη σελίδα   Εκδόσεις Διόπτρα - Dioptra Publications
3) Δημόσια(Public) ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού.
4) Σχόλιο κάτω από την ανάρτηση της κλήρωσης στη σελίδα του Love Books-Love Read γράφοντας : Τι δε θα μπορούσατε να  αφήσετε ποτέ!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει να γίνουν και τα 4 βήματα!
Η κλήρωση θα γίνει στις 12/01/2018 και ο νικητής  θα ανακοινωθεί μέσω της σελίδας Love Books-Love Read

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!



ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ! 


 ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ :
 
Η Λίντσεϊ Νας δραπετεύει µες στη νύχτα μαζί µε την επτάχρονη κόρη της, αφήνοντας πίσω τον Άντριου, έναν άντρα χαρισματικό και γοητευτικό, αλλά ταυτόχρονα αλκοολικό, κτητικό και βίαιο. 
Μεθυσμένος και γεμάτος οργή από την εγκατάλειψη της Λίντσεϊ, την ίδια νύχτα, προκαλεί τον θάνατο μιας γυναίκας με το αυτοκίνητό του. 
Εκείνος κλείνεται στη φυλακή, ενώ η Λίντσεϊ ανακτά τον έλεγχο της ζωής της και μεγαλώνει την κόρη της δουλεύοντας σκληρά. Έντεκα χρόνια μετά, η Λίντσεϊ έχει μετοικήσει σε άλλη πόλη, έχει τη δική της ατομική επιχείρηση και την κόρη της Σόφι που τη χρειάζεται όσο ποτέ. 

Τώρα, όμως, ο Άντριου βγαίνει από τη φυλακή, και μια σειρά γεγονότων δείχνουν ότι δεν σκοπεύει να την αφήσει ήσυχη. 
Απειλές, ατυχήματα και επιθέσεις στον περίγυρό της, ωθούν τη Λίντσεϊ να απευθυνθεί στην αστυνομία. 
Ο Άντριου ορκίζεται ότι δεν έχει καμία σχέση με τα γεγονότα αυτά και ότι έχει αλλάξει. Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά εάν έχει δίκιο.

Πόσο αλήθεια τον έχει αλλάξει η φυλακή; Μήπως υπάρχει κάποιος άλλος με σκοτεινά σχέδια;

19 σχόλια:

  1. Πάντα με επιτυχίες και χαμόγελα πολλά.
    Ευχαριστούμε πολύ
    Καλές χαρούμενες γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτέ μα ποτέ κ για τίποτα στον κόσμο δεν θα άφηνα την κόρη μου. Καλές γιορτές! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε!Καλές γιορτές με υγεία!Δεν θα μπορούσα να αφήσω ποτέ... τις κόρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πότε μα ποτέ δεν θα άφηνα την κόρη μου @sertan sasli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν θα άφηνα ποτέ την οικογένειά μου. Καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν θα άφηνα ποτέ τις κόρες μου!!!Ευχαριστούμε πολύ!!!Καλές γιορτές σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν θα αφηνα ποτε την Οικογενεια μου!Ευχαριστουμε πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα παιδιά μου βέβαια, ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία! Στεφανίδου Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν θα άφηνα ποτέ τα παιδιά μου!!σας ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την οικογένειά μου. Ευχαριστούμε Ελένη Κωστοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστούμε πολύ ❣❣ καλές γιορτές σε όλους 🎉🎅🕯🎄 Δεν θα άφηνα ποτε την οικογένεια μου. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποτέ δε θα μπορούσα να αφήσω την οικογένειά μου.Ευχαριστούμε για την ευκαιρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν θα άφηνα ότι αγαπώ! Ευχαριστούμε πολύ! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστούμε για το ωραίο βιβλίο!!! Καλή Χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν θα άφηνα την οικογένεια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή