Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΕΛΕΝΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

 ΕΛΕΝΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ


Έχει λίγες μέρες που κυκλοφόρησε  από τις εκδόσεις Silk το «Καθώς έπεφτε η νύχτα». Πείτε μας λίγα λόγια για την ιστορία και τους ήρωες της. Ποιος σας δυσκόλεψε περισσότερο και ποιον αγαπήσατε πιο πολύ?

Πρόκειται για ένα ρομαντικό μυθιστόρημα. Εκτυλίσσεται μεταξύ Αγίας Πετρούπολης και Αθήνας… Μία Ελληνορωσίδα δημοσιογράφος γνωρίζει έναν Ρώσο υπουργό ο οποίος εμπλέκεται σε ένα σκάνδαλο και όταν τον ερωτεύεται αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στο καθήκον και τον έρωτα… Πολλά μυστικά και σκάνδαλα, έντονη διπλωματία, απίστευτη ίντριγκα. Με δυσκόλεψε ο ήρωάς μου ο Αλεξέι… ο ψυχρός αυτός Ρώσος που έλιωσε μπροστά στον έρωτα της Βαλέριας. Και για όλα τα λάθη και τις αδυναμίες του τον αγάπησα περισσότερο.

Τι σας έδωσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε το καθώς έπεφτε η νύχτα?

Ένα βράδυ έλαβα ένα μήνυμα από μία καλή φίλη που μου έλεγε γιατί ασχολούμαι μόνο με Έλληνες και Ιταλούς και δεν γράφω και για Ρώσους. Και είπα γιατί όχι;

Σε ποια ηλικία ξεκίνησε η σχέσας σας με τη συγγραφή; Ήταν μια απόφαση στιγμής ή όνειρο ζωής; Ποιο θεωρείτε ότι είναι το πιο δύσκολο κομμάτι της συγγραφής?

Η συγγραφή ήταν όνειρο ζωής… Νομίζω ότι γεννήθηκα με στυλό στο χέρι… Γράφω από πολύ μικρή και είχα πάντα πλούσια φαντασία… Δεν νομίζω ότι με δυσκολεύει κάτι στη συγγραφική διαδικασία… ίσως με φοβίζει να μην κάνει κοιλιά και θέλω να κρατήσει τον ρυθμό του ώστε να διατηρεί και την έντασή του…

Πόσο καιρό σας παίρνει για να τελειώσετε μια ιστορία; Αν κάποια ξαναγράφατε από την αρχή θα αλλάζετε κάτι; Και αν ναι ποια ιστορία και τι ακριβώς;

Εξαρτάται την ιστορία. Κάποια την τελείωσα σε μία εβδομάδα και άλλη σε έξι μήνες. Ανάλογα με την αδυναμία που της έχω και τη βαρύτητα που της δίνω. Το Ένα καλοκαίρι έρωτας, πολύ προχειροδουλειά, τη διαβάζω και απορώ πώς την έγραψα! Τα πάντα θα άλλαζα… από την αρχή μέχρι το τέλος… και οι ήρωες πιο καλοστημένοι…

Υπάρχουν άτομα που διαβάζουν τις ιστορίες σας ?Αν ναι δέχεστε παρεμβάσεις από αυτά?

Αν εννοείτε πριν από την έκδοση ώστε να με συμβουλεύσουν, ναι, έχω μία πολύ καλή φίλη που την εμπιστεύομαι απόλυτα. Φυσικά και δέχομαι παρεμβάσεις… έτσι βελτιώνεται το ανάγνωσμα.

Ξεκινήσατε να γράφετε μέσα από τη φόρμα του Wattpad.Υπήρξε κάποια στιγμή που το μετανιώσατε? Ποια ήταν τα θετικά όταν ανεβάζετε την ιστορία σας μέσα στο Wattpadκαι ποια τα αρνητικά ; Θα προτείνατε σε κάποιον τώρα να ξεκινήσει από εκεί;

Τα θετικά της εφαρμογής είναι η επικοινωνία και η άμεση επαφή με τις φίλες αναγνώστριες. Αυτό είναι μαγικό… δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Και επίσης το γεγονός ότι με έμαθαν οι αναγνώστριες, πολύ σημαντικό. Αυτό που με ενοχλεί και με προβληματίζει είναι ότι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις αντιγραφής και λογοκλοπής… επίσης δεν είναι, ας το πω έτσι, ευαγγέλιο το wattpad, υπάρχει ποσότητα αλλά όχι και ποιότητα.

Ποιο στοιχείο σε ένα βιβλίο σας γοητεύει και σε κρατά αιχμάλωτη; Πείτε μας ένα βιβλίο που αγαπάτε.

Η αμεσότητα… ο τρόπος γραφής που αγγίζει την καρδιά μου… να μου περνάει την εικόνα και το συναίσθημα… αυτό θέλω. Να νιώθω εγώ η ηρωίδα, ότι είμαι εκεί και το ζω! Δεν μπορώ να πω μόνο ένα βιβλίο…

Μέσα στο wattpad υπάρχουν 12 δουλειές σας.11 ολοκληρωμένες και μία εν εξελίξει. Σε ποια από όλες τις ιστορίες σας έχετε πιο μεγάλη αδυναμία ?Σε ποιον ήρωα ? Σε ποια ηρωίδα ? Ποια αγαπήθηκε πιο πολύ από το κοινό? Υπάρχει κάποια ιστορία που θα δούμε την έκδοση της σε έντυπη μορφή?Αν ναι ποια;

Έχω αδυναμία στην καθεμία ιστορία για τους δικούς της λόγους… έχει γραφεί μία δεδομένη στιγμή της ζωής μου και σε όλες έχω καταθέσει ψυχή και πολύ συναίσθημα.. Ίσως ξεχωρίζω δύο ιστορίες… Τα Σπασμένα Όνειρα και το Πέρα από τις σκιές. Αλλά έχω αδυναμία σε όλους τους άνδρες μου. Ως ηρωίδες αγαπώ τη Φιλίππα, την Ελβίρα και τη Βαλέρια. Η ιστορία που αγαπήθηκε περισσότερο ήταν «Στα όρια του έρωτα», κάτι που με εντυπωσίασε! Σε έντυπη μορφή; Τις περισσότερες ξαναγραμμένες και πολύ διαφορετικές!

Αυτό τον καιρό ετοιμάζετε κάτι άλλο; Αν ναι θα το δούμε μέσα στη φόρμα; Ποιο είναι το θέμα του με λίγα λόγια;

Αυτόν τον καιρό ολοκληρώνω το «Πίσω από τα φώτα» και το αναρτώ στο wattpad ενώ ετοιμάζω και το «Όταν πάγωσε ο χρόνος» που θα το προωθήσω για έκδοση. Η πρώτη ιστορία αφορά τον πραγματικά βασανισμένο έρωτα ενός υπερφίαλου ηθοποιού με μία παράξενη σεναριογράφο. Αν και από την αρχή μισούν ο ένας τον άλλον, όταν γνωρίζονται, βλέπουν και οι δύο πίσω από την εικόνα και ερωτεύονται παράφορα.
 

Κλείνοντας πείτε μας λίγα λόγια για την Έλενα. Πώς περνάει τον ελεύθερο χρόνο της? Ποια είναι η αγαπημένη της ταινία? Τι θεωρεί απόλυτη ευτυχία;Πιστεύει στη φιλία;Στον έρωτα και στο happyend?Και τέλος τι θα ήθελε να ευχηθεί στους αναγνώστες της;

Όσο μεγαλώνω, απλοποιώ τα πράγματα… θα περάσω τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο μου, όσος μου μένει όταν δεν γράφω, είτε διαβάζοντας, είτε κάνοντας περιπάτους είτε συναντώντας αγαπημένους μου ανθρώπους. Αγαπημένη ταινία; Έχω πολλές, κυρίως αισθηματικές κομεντί. Αν και τελευταία τρελάθηκα με ένα ερωτικό δράμα και ένα πολιτικό θρίλερ. Απόλυτη ευτυχία δεν ξέρω αν υπάρχει. Αρκεί να έχουμε την υγεία μας, να ζούμε ευτυχισμένες στιγμές με ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπούν, να κάνουμε ταξίδια… Η φιλία είναι ό,τι σημαντικότερο στη ζωή των ανθρώπων… δεν υπάρχει ζωή χωρίς φιλία… Ο έρωτας πάλι κάνει τον πλανήτη να γυρίζει… δίνει χρώμα και ανάσα στη ζωή… σε κάνει να ξέρεις γιατί υπάρχεις… Δυστυχώς, αντίθετα με τα βιβλία μου, δεν πιστεύω στο happy end.
Εύχομαι στους αναγνώστες μου να περνάνε όμορφα, να διαβάζουν ωραία βιβλία και να αγαπιούνται πολύ…


 Σας ευχαριστώ πολύ και σας εύχομαι ολόψυχα να είναι καλοτάξιδο το νέο σας βιβλίο!
Το νέο βιβλίο της Έλενας Αντωνίου, με τίτλο "ΚΑΘΩΣ ΕΠΕΦΤΕ Η ΝΥΧΤΑ", κυκλοφόρησε στις 13/10 από τις εκδόσεις Silk

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου