Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΙΩΑΝΝΑ ΝΟΤΑΡΑ

 ΙΩΑΝΝΑ ΝΟΤΑΡΑ




 1)Μόλις κυκλοφόρησε το νέο σας βιβλίο με τίτλο "Πριν χαράξει" από νέα εκδοτική στέγη, τις εκδόσεις Διόπτρα. Πείτε μας λίγα λόγια για το νέο σας πόνημα.

Το "Πριν Χαράξει" που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΔΙΟΠΤΡΑ, είναι το μοναδικό βιβλίο μου που στηρίζεται σε πραγματικά γεγονότα. Αφορά ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής της παιδικής και καλύτερης μου φίλης.
Σ' αυτό το βιβλίο θα παρακολουθήσουμε τη ζωή της Άννας, το όνομα της ηρωίδας μου, από τα έξι της χρόνια έως το μέσον της ηλικίας της.
Η Άννα μεγαλώνει ως αόρατη σε μια αλλοπρόσαλλη οικογένεια, επειδή οι γονείς της μάχονται μεταξύ τους μέχρις εσχάτων. Η Άννα που περνάει απαρατήρητη μες την οικογένεια, είναι ένα παιδί φοβισμένο και δειλό, ενώ ως έφηβη εξελίσσεται επιθετική και ατίθαση. Ως ενήλικη; Αυτοκαταστροφική!
 Αδυνατεί να διακρίνει την έννοια της οικογένειας έχοντας ως πρότυπο τη δική της. Πορεύεται ελπίζοντας να πετύχει τα όνειρά της, να εξελίξει το ταλέντο της στη ζωγραφική, να ερωτευτεί, να αγαπήσει και να αγαπηθεί.
Έτσι, ο αναγνώστης θα παρακολουθήσει κατά τη διάρκεια της αφήγησης την Άννα να δίνει μάχες για να διεκδικήσει τον έρωτα, δίχως ωστόσο να γνωρίζει τους κανόνες του ή τη μητρότητα και την καριέρα. Σε αυτό τον αγώνα της θα τη δούμε να περιφέρεται ανάμεσα στην Αθήνα, την Φρανκφούρτη, το Ναύπλιο την Κρήτη και... Λίγο πριν χαράξει, θα αναγκαστεί να αναμετρηθεί με τον μεγαλύτερο εχθρό της που, δεν είναι άλλος από τον ίδιο της τον εαυτό.

Δεν θα πω περισσότερα, αφήνοντας τον αναγνώστη να απολαύσει το βιβλίο..

2)Όταν ξεκινάει μια ιστορία γνωρίζετε το τέλος της από την αρχή; Αν ναι παραμένετε πιστή στις πρώτες σκέψεις, ή οι ήρωες σας παίρνουν πρωτοβουλίες;

Δεν είναι πάντα το ίδιο για κάθε μου βιβλίο. Αν τα ξεχώριζα θα έλεγα πως στις Χαμένες Αγάπες και στο Μια συγγνώμη για την Εύα, με οδήγησαν οι ήρωες. Στη Σκιά του Πάθους και στο Ψηλά τα χέρια σ αγαπώ, τους πήγα εγώ. Το Πριν Χαράξει εξαιρείται επειδή βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα.
Άρα εξαρτάται από το βιβλίο.


3)Διαβάζουν άλλοι τα γραπτά σας πριν δουν το φως της δημοσιότητας; 

Υπάρχουν φορές που δίνω σε δυο πολύ δικά μου πρόσωπα να διαβάσουν το βιβλίο μου πριν βγει προς τα έξω.

4)Τι διαφορετικό έχει η νέα σας δουλειά από τις προηγούμενες, κάθε φορά έχετε και διαφορετική θεματολογία. Πάντα μέσα από τα βιβλία σας περνάτε και κοινωνικά μηνύματα, ποια είναι τα κοινωνικά μηνύματα που περνάτε σε αυτό;
Η αλήθεια είναι ότι κάθε φορά έχω άλλο θέμα, αλλά, πάντα κοινωνικό. Αυτό συμβαίνει επειδή μέσα από τις ιστορίες μου, επιθυμώ, δίχως φυσικά να γνωρίζω αν το πετυχαίνω, να δώσω ένα μήνυμα. Σε όλα μου όμως τα βιβλία, παρατηρώ ότι κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της ιστορίας, καταπιάνομαι με τι σχέσεις των ανθρώπων. Είτε αυτές είναι φιλικές, ερωτικές ή ακόμα και επαγγελματικές.

5)Ποιες είναι οι ασχολίες στον ελεύθερο χρόνο σας όταν δεν γράφετε;

Όταν δεν γράφω κάνω ότι όλες οι γυναίκες. Μαγειρεύω, ασχολούμαι με το σπίτι. Αναγκαστικά... Τον ελεύθερο όμως χρόνο μου τον διαθέτω στο διάβασμα που λατρεύω και στον κινηματογράφο.

6)Υπάρχουν συγγραφείς που να σας επηρέασαν ή να σας έδωσαν έναυσμα;

Ναι, φυσικά υπάρχουν συγγραφείς που με επηρεάζουν. Λατρεύω τη σύγχρονη λογοτεχνία και άρα επηρεάζομαι από τους σύγχρονους συγγραφείς.

7)Έχετε ξεκινήσει το επόμενο βιβλίο σας;

Ναι, σιγά σιγά έχω αρχίσει να ετοιμάζω το επόμενο βιβλίο μου.

8)Όταν ξεκινάτε να γράψετε απομονώνεστε ή τα συνδυάζετε όλα;

Δεν απομονώνομαι με την έννοια ότι απομακρύνομαι από όλους και από όλα όσο γράφω. Όμως, όπως είναι φυσικό, εκείνες τις ώρες κλείνομαι στο γραφείο μου.

9)Τι είναι αυτό που σας εξοργίζει και τι αυτό που σας ηρεμει;

Με εξοργίζει το ψέμα και η υποκρισία. Με ηρεμεί το διάβασμα, η καλή παρέα, η μουσική...

10)Τέλος, με ποιο βιβλίο σας ταυτιστήκατε όταν το γράψατε; Ποιον ήρωα και ποια ηρωιδα έχετε ξεχωρίσει από όλα σας τα βιβλία και γιατί;

Δεν το έχω σκεφτεί, αλλά τώρα που με ρωτάτε, ταυτίζομαι πάντα με την πιο δυναμική ηρωίδα μου.  Δηλαδή εκείνη που παλεύει για να κερδίσει τη θέση της στην κοινωνία πρώτα ως προσωπικότητα και μετά ως γυναίκα.

Ευχαριστώ  πολύ για τον χρόνο που αφιερώσατε για τη συνέντευξη   Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και να αγκαλιαστεί από όλους 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου