Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ JUDITH McNAUGHT ELXIS

Έχουν περάσει πολλές  ώρες που ανάγνωση του βιβλίου έχει λάβει τέλος.Πιάνω τον εαυτό μου να γυρίζει εκεί...Εκεί που ξεκίνησαν όλα!
Στις  τόσο ρεαλιστικές και πλούσιες αναπτυγμένες προσωπικότητες που λυγίζουν στο όνομα της αγάπης, της προδοσίας , της ζήλιας του έρωτα..

Πάμε λοιπόν από την αρχή,από εκεί που ξεκινά αυτή η γλυκόπικρη μαγική ιστορία.
Γουίτνεϊ  Στόουν, λίγο άγγελος ,λίγο φωτιά και ανεπιτήδευτα πνευματώδης.
Έχοντας ανατραφεί χωρίς αγάπη, από ένα πατέρα που δείχνει ελάχιστο ενδιαφέρον για αυτή , προσελκύει την προσοχή του Δούκα Κλάιτον. 
Γι'αυτόν είναι ο συνειδητοποιημένος έρωτας με την πρώτη ματιά..
Ξέρει τι θέλει!Ξέρει πως να το αποκτήσει!
Και θα το αποκτήσει με θεμιτά ή με αθέμιτα μέσα!
 Άλλωστε στον έρωτα όλα επιτρέπονται !
Κυριαρχικός , αποφασιστικός , τρυφερός , προστατευτικός και κάποιες φορές υποχωρητικός ...
Όλα αυτά για την μεγάλη  του αδυναμία !Την πεισματάρα, γλυκιά και  ατίθαση Γουίτνεϊ ! Είναι όλα όσα είχε φανταστεί  και πολύ περισσότερα ακόμη .Ένας θησαυρός συναρπαστικών αντιθέσεων.Ο δικός του θησαυρός!
Η Γουίτνεϊ  όμως είναι κολλημένη στο παρελθόν και  συγκεκριμένα στον Πολ  Σεβαρίν .Την πρώτη της αγάπη, ίσως γιατί οι ανεκπλήρωτοι έρωτες της παιδικής ηλικίας μοιάζουν πάντα τόσο αληθινοί ... 
Στο πρόσωπο του Κόμη Κλάιτον βλέπει  πάντα τον εχθρό και όχι το πρωτόγνωρο και άγριο συναίσθημα του έρωτα !
Πολεμά με πάθος την  συναισθηματική  και   ερωτική ένταση  που φουντώνει  κάθε φορά που βρίσκεται μαζί του.Δε θέλει να το παραδεχτεί ούτε στον ίδιο της τον εαυτό. 
<<Γιατί με μισείς τόσο πολύ;>>
<<Επειδή κάτι σε εσένα  με κάνει να συμπεριφέρομαι σαν μανιασμένη >>

<<Επέτρεψε μου να σε βοηθήσω να αναλύσεις τα εγκλήματα που έχω διαπράξει εναντίον σου, είμαι τόσο άκαρδος που έσωσα τον πατέρα σου από τη φυλακή πληρώνοντας όλα του τα χρέη .Είμαι τόσο εγωιστής επειδή με τον δικό μου άτιμο τρόπο θέλω να σου δώσω την προστασία  του ονόματος μου Πιστεύεις ειλικρινά ότι αξίζω την πικρία και την έχθρα σου ;>>

<<Δεν...Δεν  ξέρω τι σου αξίζει >>

Όταν πλέον  θα συνειδητοποιήσει τι ακριβώς της συμβαίνει, θα είναι πλέον αργά, θα έχουν αλλάξει τα πάντα !
Θα κυριαρχήσει  το πείσμα ο εγωισμός.  Τα λάθη ,  οι παρεξηγήσεις, και η περηφάνια  θα υψώσουν  εμπόδια ανυπέρβλητα.

Σκληρά  λόγια θα στοχεύσουν κατευθείαν στην καρδιά !
Δεν υπάρχει πλέον  γυρισμός..
Θα κοπεί κάθε γέφυρα επικοινωνίας ..
<<Είχα πιστέψει πως είσαι μια γυναίκα με καρδιά, αλλά δεν είσαι τίποτα άλλο από μια κοινή κοκότα !>>
<<Δύσκολα θα έλεγα πως είμαι κοινή, σε έγδαρα παίρνοντας εκατόν δέκα χιλιάδες λίρες και ακόμη και έτσι δεν έχω παρά να χαμογελάσω και εσύ αμέσως τρέχεις κοντά μου.Κανείς από τους δυο δεν είναι ''κοινός '' κύριε μου >>, σάρκασε.<<Εγώ είμαι μια ολοκληρωμένη κοκότα και εσύ  ένας τέλειος ηλίθιος>>.
Παλιρροικό κύμα το συναίσθημα του έρωτα!
Χαρά, απελπισία, πόνος, μίσος ...
Κρακ!
Η καρδιά χάνει τους χτύπους της...
Το στομάχι  κόμπος, ..
Συναισθηματικό χάος ..
Ο ανυποχώρητος Κλάιτον  και η απόλυτη μεταμέλεια της  Γουίτνεϊ 
Η άνευ όρων παράδοση  μέσα από ένα ισχυρό σεισμό! Aκόμη νιώθω το πάτωμα να υποχωρεί κάτω από τα πόδια μου !
<<Έχεις ακριβώς δυο λεπτά για να μου εξηγήσεις τον σκοπό αυτής της αναπάντεχης και ανεπιθύμητης επίσκεψης σου. Τελείωσε.Έχει λήξει για μένα.Δεν έπρεπε καν να αρχίσει.Το γαμήλιο συμφωνητικό ήταν μια παράλογη ιδέα και καταριέμαι την ημέρα που το σκέφτηκα >>
<<Εγώ δεν είχα καμιά ευκαιρία να αρχίσω ,διότι η ίδια δεν άφηνα να συμβεί>>
<<Τα δυο λεπτά σου σχεδόν  τελείωσαν>>.
<<Εσύ ο ίδιος μου είχες πει πριν από καιρό ότι ήθελες να΄ρθω σ'εσένα με τη θέλησή μου,είμαι εδώ με τη θέληση μου>>.
<<Δεν πρόκειται να σου το κάνω πιο εύκολο>>.
<<Θα ήθελες σε παρακαλώ να με πάρεις στην αγκαλιά σου;>>
 Σκηνές,  Καταστάσεις , Χαρακτήρες τόσο ζωντανοί ,σε μία απρόβλεπτη και συναρπαστική πλοκή που κόβει την ανάσα!! 
Γιατί  αυτοί οι ανυπότακτοι και  ατίθασοι ήρωες αυτής της ιστορίας , καταφέρνουν μέσα από τις πράξεις και τα λόγια τους να διεκδικήσουν αβίαστα την προσοχή σου ! Δεν διστάζουν να τσαλακωθούν όταν νιώθουν  ότι τα περιθώρια έχουν στενέψει  και βλέπουν  την  ευτυχία να φεύγει μέσα από τα χέρια τους . Ο έρωτας  και το πάθος που κατακλύζεται μέσα στις 753 σελίδες του βιβλίου το κάνει αξέχαστο!  Αναλογίζομαι τη συναρπαστική διαδρομή των ηρώων μέχρι να βρουν την απόλυτη ευτυχία και ανατριχιάζω!!!

     << Κλάιτον θέλω να μου κάνεις μια χάρη>>

<<Οτιδήποτε>>
<<Οτιδήποτε;>> τον πείραξε η Γουίτνει.<<Φτάνει να είναι στα όρια της λογικής;>>
<<Οτιδήποτε>>της είπε τρυφερά χωρίς περιστροφές.

LOVE BOOKS- LOVE READ
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΔΩ 

ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ

Κάτω από το σκοτεινό και συνάμα σαγηνευτικό βλέμμα του Κλάιτον Ουέστμορλαντ, δούκα του Κλέιμορ, η Γουίτνεϊ Στόουν θα εξελιχθεί από χαριτωμένο αγοροκόριτσο σε μια σαγηνευτική γυναίκα. 
Με πρόσφατο τον θρίαμβό της στους αριστοκρατικούς κύκλους του Παρισιού, επιστρέφει στην Αγγλία για να κερδίσει την καρδιά του Πολ, του παιδικού έρωτά της... για να ανακαλύψει τελικά ότι έχει «πουληθεί» από τον χρεοκοπημένο πατέρα της στον όμορφο μα αλαζονικό δούκα. 

Εξοργισμένη, και με τα όνειρά της ματαιωμένα, υιοθετεί μια προκλητικά αγέρωχη στάση απέναντι στον νέο κύριό της. Αλλά ακόμη και όταν το δικό του πάθος που σιγοκαίει την αγγίζει και την παρασύρει σε μια σφοδρή θύελλα πόθου, η Γουίτνεϊ δεν μπορεί –και δεν πρόκειται– να εγκαταλείψει το όνειρό της για την τέλεια αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου