Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΝΥΦΗ ΘΑΝΟΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΝΥΦΗ 
ΘΑΝΟΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ 


Κλήρωση ενός αντιτύπου του βιβλίου ''ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΝΥΦΗ'' 
 Ευγενική χορηγία από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ 
1) Προσκαλέστε όσους πιο πολλούς φίλους μπορείτε. 
2)Κάντε Like στη σελίδα του LOVE BOOKS LOVE READ  και στη σελίδα ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ 
3) Δημόσια(Public) ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού.
4) Σχόλιο κάτω από την ανάρτηση της κλήρωσης στη σελίδα του LOVE BOOKS LOVE READ γράφοντας :Ποια βιβλία του συγγραφέα έχετε διαβάσει.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει να γίνουν και τα 4 βήματα!
Η κλήρωση θα γίνει στις 16/4//2018 και ο νικητής  θα ανακοινωθεί μέσω της σελίδας LOVE BOOKS-LOVE READ 


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!


ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Στα τέλη του δέκατου ένατου αιώνα, στην Κύπρο, η Βίβιαν υφαίνει το ολομέταξο νυφικό της με σκοπό να το φορέσει στον γάμο με τον αγαπημένο της. Το όνειρό της δε θα γίνει πραγματικότητα, καθώς η μητέρα της θα την αναγκάσει να παντρευτεί έναν Αθηναίο, τον Κώστα, που θα γίνει ο δήμιός της. Αυτός θα την κλείσει σε ένα απομονωμένο σπίτι στον Πειραιά, με ακοίμητο φρουρό δίπλα της τον Ανάργυρο. Μόνη της συντροφιά, το αγαπημένο της νυφικό.  

Με τα χρόνια η Βίβιαν θα γνωριστεί καλύτερα με τον Ανάργυρο και θα αναπτυχθεί μεταξύ τους μια δυνατή φιλία. Σε κάποια από τις βόλτες τους στην Αθήνα, μια πόλη που αλλάζει για να υποδεχτεί τους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες, η Βίβιαν θα συναντήσει τον νεαρό Άγγλο βαρόνο Τζον Λέστερ και ο έρωτας θα μπει ορμητικός για πρώτη φορά στη ζωή της, παρασέρνοντας τα πάντα στο διάβα του. Όμως, η νεαρή κοπέλα δεν μπορεί καν να φανταστεί ότι η κόλαση είναι έτοιμη να ξεσπάσει πάνω της…


Ένα μεταξένιο νυφικό, δυο ερωτευμένοι νέοι και τρεις γάμοι θα συνθέσουν την πιο όμορφη ιστορία αγάπης που γράφτηκε ποτέ.

LOVE BOOKS LOVE READ 

26 σχόλια:

  1. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο του. Ελπίζω να είναι αυτό το πρώτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω διαβάσει το "Η αρχόντισσα της Σμύρνης"!!!Ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα με επιτυχίες και χαμόγελα πολλά.
    Ευχαριστούμε πολύ
    Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο βιβλίο του συγγραφέα.Καλό Πάσχα. Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστουμε παρα πολυ!!!εχω διαβασει ο παραδεισος τα ματια της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο βιβλίο του συγγραφέα.Καλό Πάσχα. Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω διαβάσει το βιβλίο "Η αρχόντισσα της Σμύρνης". Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση. Ευχαριστούμε πολύ για τον διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω διαβάσει ακομη κάποιο βιβλίο του συγγραφέα 📘Καλό Πάσχα 💗💗💗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω διαβάσει ακομη κάποιο βιβλίο του συγγραφέα 📘Καλό Πάσχα 💗💗💗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ολα τα βιβλια εχω διαβασει.το ενα καλυτερο απο το αλλο διαφορετικος απο τους αλλους συγγραφεις που τον κανουν μοναδικο.ελπιζω κ το τελευταιο βιβλιο να μας ενθουσιασει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η αρχόντισσα της Σμύρνης!!! Ευχαριστούμε πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο βιβλίο του συγγραφέα.Καλό Πάσχα. Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θς χαρώ να είναι το πρώτο που θα διαβάσω !! Σας ευχαριστούμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχαριστούμε πολύ!!! Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο του συγγραφέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δυστυχώς κανένα ακόμα. Ευχαριστούμε πολύ. <3.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο του συγγραφέα μέχρι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η αρχοντισσα της Σμύρνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μέχρι τώρα δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο του συγγραφέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο του συγγραφέα μέχρι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Paulos Margonis
    Έχω διαβάσει τα Μάτια του Δράκοντα μόνο. Ευχαριστούμε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν εχω διαβασει καποιο βιβλιο του!Ευχαριστουμε πολυ για την προσφορα και την ευκαιρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Eleni Tsintzou
    Έχω διαβάσει το βιβλίο "Η αρχόντισσα της Σμύρνης". Ευχαριστούμε πολύ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν εχω διαβασει καποιο βιβλιο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έχω διαβάσει το
    Η αρχόντισσα της Σμύρνης .
    Ευχαριστούμε πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή