Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΙΝ ΧΑΡΑΞΕΙ ΙΩΑΝΝΑ ΝΟΤΑΡΑ

ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΙΩΑΝΝΑΣ ΝΟΤΑΡΑ  ''ΠΡΙΝ ΧΑΡΑΞΕΙ''
Κλήρωση ενός αντίτυπου του βιβλίου  ''Πριν Χαράξει'' με προσωπική αφιέρωση από την Ιωάννα Νοταρά. Ευγενική προσφορά της συγγραφέως .Την ευχαριστώ πολύ!

Απαραίτητες προϋποθέσεις για να λάβετε μέρος στην κλήρωση:
1) Κάντε Like στη σελίδα Love Books-Love Read και προσκαλέστε φίλους.
2) Δημόσια(Public) ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού.
3) Σχόλιο κάτω από την ανάρτηση της κλήρωσης στη σελίδα  Love Books-Love Read γράφοντας : Ποια βιβλία της Κ.Νοταρά έχετε διαβάσει.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει να γίνουν και τα 3 βήματα!
Η κλήρωση θα γίνει στις 10/12/2017 και ο νικητής  θα ανακοινωθεί μέσω της σελίδας Love Books-Love Read
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ! 


 ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 

Άννα, κατάλαβες;
Όχι, η εξάχρονη Άννα δεν είχε καταλάβει, αλλά δεν τολμούσε να ρωτήσει... Η Άννα δεν τολμούσε γενικώς! Μεγαλώνοντας, θα αποπειραθεί να θάψει μέσα της βαθιά τις θλιμμένες μνήμες και να κυνηγήσει τα όνειρά της.
Από την Αθήνα ως τη Φρανκφούρτη κι από τη Φρανκφούρτη πάλι στην Αθήνα και στο γραφικό Ναύπλιο, η Άννα ακροβατεί ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι, στο σωστό και το λάθος, στην αγάπη, τον εγωισμό και την αμφισβήτηση. Φτάνει ψηλά, χτίζει και γκρεμίζει, κερδίζει και χάνει. Θέλει να ξεχάσει το παρελθόν που την πληγώνει. 
Και... ο Ματίας! Ερωτευμένος μαζί της από την πρώτη μέρα που τη γνώρισε στη Φρανκφούρτη. Αν και απών, δεν την εγκαταλείπει ποτέ. Σχεδόν ποτέ...
Όνειρα, μητρότητα, εγωισμός καθώς και η τελική αναμέτρηση με τον ίδιο της τον εαυτό πλέκουν μια ιστορία τόσο απρόβλεπτη όσο απρόβλεπτη μπορεί να είναι και η ίδια η ζωή. Και η λύση θα έρθει στο σκοτεινότερο μέρος της νύχτας, λίγο πριν χαράξει.


18 σχόλια:

  1. Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο της συγγραφέως ακόμη!Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω διαβάσει ακόμα κάποιο βιβλίο της!!Ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο της,Ευχαριστούμε πολύ για το εξαιρετικό δώρο ❤💙💚💜💛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο της,Ευχαριστούμε πολύ για το εξαιρετικό δώρο ❤💙💚💜💛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο οπότε θα ήθελα πολύ τώρα να το κάνω!!! Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο της. Ευχαριστούμε πολύ. 💕 🍀 💕 🍀 💕 🍀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω διαβάσει ακόμα κάποιο βιβλίο της συγγραφέας.
    Πάντα με επιτυχίες και χαμόγελα πολλά
    Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν εχω διαβασει καποιο βιβλιο της ακομη,ευχαριστουμε πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έτυχε να διαβάσω κάποιο βιβλίο της ακόμα
    Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχω διαβάσει ακόμα κάποιο δικό της! Ευχαριστούμε!
    Νίκη Παπαγιάννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έχω διαβάσει ακόμα κάποιο δικό της αλλά θα ήθελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχει τύχει να διαβάσω κάποιο βιβλίο της, ευκαιρία να κάνω την αρχή!! Ευχαριστούμε πολύ!! facebook Αντζελα Δεμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο της, ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο της κυρίας Νοταρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή