Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

ΚΛΗΡΩΣΗ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΡΕΝΑ ΡΩΣΣΗ ΖΑΪΡΗ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΚΛΗΡΩΣΗ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 
 ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ -ΡΕΝΑ ΡΩΣΣΗ ΖΑΪΡΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ 


Κλήρωση ενός αντιτύπου του βιβλίου ''ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ΄΄της ΡΕΝΑΣ ΡΩΣΣΗ ΖΑΪΡΗ
Ευγενική χορηγία από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ 
1) Προσκαλέστε όσους πιο πολλούς φίλους μπορείτε. 
2)Κάντε Like στη σελίδα του LOVE BOOKS LOVE READ  και στη σελίδα ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ 
3) Δημόσια(Public) ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού.
4) Σχόλιο κάτω από την ανάρτηση της κλήρωσης στη σελίδα του LOVE BOOKS LOVE READ γράφοντας:Ποια βιβλία από τη  συγγραφέα έχετε διαβάσει.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει να γίνουν και τα 4 βήματα!
Η κλήρωση θα γίνει στις 24/7//2018 και ο νικητής  θα ανακοινωθεί μέσω της σελίδας LOVE BOOKS-LOVE READ 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!




ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Το ομοίωμα της φρεγάτας καιγόταν στα ανοιχτά μέσα στο σκοτάδι, χαρίζοντας μια απόκοσμη λάμψη στον ουρανό κι η θάλασσα βάφτηκε κατακόκκινη, όταν κάποιος με κόλλησε στον τοίχο, πέρασε τα δάχτυλά του μέσα στα μαλλιά μου και με φίλησε παθιασμένα. Σύγχυση ένιωσα, γλυκιά ζάλη, καίγονταν τα πάντα μέσα μου και δροσίζονταν μαζί. Και τότε η νύχτα έγινε μέρα, ο ουρανός πιτσιλίστηκε ολόκληρος, πλημμύρισε γιορτινά πυροτεχνήματα, μαγευτικά χρωματικά εφέ. Κι ο άντρας που με μάγεψε με το φιλί του ήταν άφαντος…

Ο γοητευτικός Μάξιμος, ο ευαίσθητος Ίωνας, ο δυναμικός Ανδρέας κι ανάμεσά τους, η Αλεξία. Η γυναίκα που αγαπήθηκε πολύ. Ποιος θα την κάνει δική του για πάντα; Η Αγαθονίκη και ο Ιάκωβος, άσβεστο μίσος και αμαρτίες. Γιατί είμαστε όσα μας έχουν συμβεί. Γιατί δύσκολα ξεφεύγουμε από τα λάθη που έκαναν οι γονείς μας. Μια αληθινή ιστορία ζωής, ένα μυθιστόρημα που λούζεται στο φως και φωνάζει δυνατά το όνομα της αγάπης, από το Α έως το Ω. Για να μην αφήσει τα όνειρα να κοιμηθούν, για να ξυπνήσει τις ελπίδες…

LOVE BOOKS -LOVE READ

29 σχόλια:

  1. Φανταστικη ιστορια σας ευχαριστουμε αννα πανταζιδου ορεστιαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν εχω διαβασει καποιο βιβλιο της κα Ρωσση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα διδυμα φεγγαρια διαβασα που ειναι υπεροχη ιστορια και που τη μεταφερανε στην τηλεοραση αννα πανταζιδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπω θα πει χανωμαι κοκκινο κοραλλι καιπολλα αλλα δεν θυμαμαι τιτλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα ηθελα παρα πολυ να το διαβασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο της συγγραφέας.
    Πάντα με επιτυχίες και χαμόγελα πολλά
    Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστούμε!!! Πολλα παιδικα τώρα διαβάσουμε τον μάγκα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπβ θα πει χανομαι.Μην πιστευεις στην αληθεια βαθυ γαλαζιοΕυχαριστω παρα πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω ακόμα διαβάσει κάποιο, δυστυχώς 😏
    Ευχαριστώ για την ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπώ θα πει χάνομαι, Δίδυμα φεγγαρια, Θάλασσα φωτιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστουμε πολυ! Αγαπω θα πει χανομαι (FB Elli Charalampaki)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δίδυμα φεγγαρια, Θάλασσα φωτιά,Αγαπώ θα πει χάνομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν εχω διαβασει καποιο βιβλιο της συγγραφεως! Ευχαριστουμε πολυ για την ευκαιρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΟ......
    ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε πολύ 💕💕
    Εχω διαβάσει Τα δίδυμα φεγγάρια 💕💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστούμε πολύ 💕💕
    Εχω διαβάσει Τα δίδυμα φεγγάρια 💕💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστούμε πολύ 💕💕
    Εχω διαβάσει Τα δίδυμα φεγγάρια 💕💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστουμε!!! Αγαπω θα πει χανομαι,Διδυμα φεγγαρια,κοκκινο κοραλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπώ θα πει χάνομαι, Κόκκινο κοραλί,Μικροι αγγελοι, Δίδυμα φεγγαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. EΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ,ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΖΕΙ,ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΡΑΛΙ,ΜΙΚΡΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ,ΔΙΔΥΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ,ΔΥΟ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΛΙΑ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει κανένα ακόμη.Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΡΓΩΝΗΣ
    έχω διαβάσει τα Δίδυμα Φεγγάρια ! Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΝΤΖΟΥ (FB: Eleni Tsintzou
    Έχω διαβάσει τα Δίδυμα Φεγγάρια και το Θάλασσα Φωτιά. Και αυτό είναι υπέροχο και θα το ήθελα πολύ!!Ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή