Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

LOVE BOOKS- LOVE READ : ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΛΕΝΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ -ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ

ΕΛΕΝΑ 
ΑΝΤΩΝΙΟΥ 
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ
ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ SILK 
LOVE BOOKS-LOVE READ 


Σίγουρα μία από τις πιο όμορφες και παράφορες ιστορίες αγάπης που γράφτηκαν!
Όσοι αγαπάτε την αισθηματική λογοτεχνία γνωρίζετε από πρώτο χέρι τη γραφή της Έλενας.
Η πένα της είναι γεμάτη συναίσθημα  που στάζει στην ψυχή του κάθε αναγνώστη.
Δεν έχει ανάγκη από προβολή, καθώς μέσα από τις δουλειές  της, έχει μπει στα περισσότερα σπίτια!
Η αστείρευτη φαντασία της και η τελειομανία της την καθιστούν μέσα στις καλύτερες συγγραφείς  του είδους .
Εισπράττει καθημερινά την αγάπη του κόσμου, είναι το αγαπημένο κορίτσι όλων μας .
Η γνωριμία μου με την Έλενα ξεκίνησε από την πλατφόρμα του Wattpad ,εκεί όπου ανέβαζε όλες τις υπέροχες ιστορίες της.
Ξεχώρισα απο την αρχή την ιστορία του Ανδρέα και της Λυδίας, αν και μου είχε αφήσει κάποια κενά.
Κάποια στιγμή αποφάσισε να γράψει το πριν της ιστορίας και τότε το πάθος μου για την ιστορία του Ανδρέα και της Λυδίας εκτοξεύθηκε στα ύψη! 
Παρακάτω ακολουθεί η άποψη μου όταν πρωτοδιάβασα την αρχική αυτοέκδοση.


Το διάβασα στην πρώτη του έκδοση, μου άφησε κάποια κενά που συμπληρώθηκαν μεν αλλά όχι όπως θα ήθελα όσο προχωρούσα την ανάγνωση του βιβλίου .Για αυτά τα κενά και μόνο, δεν ανάρτησα την άποψή μου.Στη συνέχεια μέσω wattpad ρούφηξα το πριν τα δάκρυα του πάθους που όχι απλά συμπλήρωσε τα κενά μου, αλλά το τελειοποίησε σε τέτοιο βαθμό που ένιωθα ότι διάβαζα ένα καινούργιο βιβλίο με αρχή μέση και τέλος..Είναι μία σύγχρονη ιστορία αγάπης με πολλές δόσεις ερωτικής τρέλας και μίσους. Γραμμένη στο τρίτο πρόσωπο (το αγαπημένο μου) με τρόπο λιτό και κατανοητό, με ένταση, νεύρο και άρτια δομημένους χαρακτήρες. Οι ήρωες του βιβλίου αξιολάτρευτοι και συγχρόνως αξιολύπητοι βασανίζονται από τα διάφορα καπρίτσια της μοίρας μέχρι να βρουν τη λύτρωση. Τα δάκρυα του πάθους κυκλοφορούν σε λίγες μέρες πιο πλούσια πιο χορταστικά και πιο απολαυστικά από ποτέ μια και τώρα πλέον μπαίνουν όλα μα όλα τα κομμάτια του puzzle στη θέση τους. Στην ουσία δύο βιβλία το πριν και το μετά. Μέσα στις 590 σελίδες του βιβλίου δεν υπάρχει ούτε μία περιττή. Η υπέροχη ιστορία του Ανδρέα και της Λυδίας έρχεται να κατακτήσει τις καρδιές σας όπως κατέκτησε και τη δική μου.Όσοι -ες είστε του αισθηματικού γραπώστε το!!

Στις 19  Οκτώβριου του 2019 επανεκδόθηκε από τις εκδόσεις SILK και αγαπήθηκε το ίδιο δυνατά με τις υπόλοιπες δουλειές της.Είχε όμως μια πολύ σημαντική διαφορά από την αυτοέκδοση...
Η Έλενα το ξαναδούλεψε με απαράμμιλη δεξιοτεχνία και  χωρίς να πειράξει τον κεντρικό κορμό, πρόσθεσε ένα ακόμη  κεφάλαιο στο τέλος, έτσι ώστε  να ταράξει τα νερά και  να δώσει έναυσμα για  συνέχεια της ιστορίας.
Οφείλω να ομολογήσω ότι ήμουν κατηγορηματικά αντίθετη!Ίσως γιατί λάτρεψα την ιστορία και τους ήρωές της.
Μεγαλύτερος εχθρός από έμενα για την συνέχεια της, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ!Έχοντας τελείωσει την ανάγνωση εδώ και καιρό δηλώνω ότι για μένα είναι σίγουρα ισάξιο του πρώτου , το ίδιο δυνατό, το ίδιο παράφορο!
Ξέρω να παραδέχομαι τα λάθη μου.Άλλωστε η Ελενα είναι η Έλενα!Ανεξέλεγκτος χείμαρρος που παρασύρει τα πάντα στα διάβα του.
Όπως έγραψα σε μια  προηγούμενη ανάρτηση μου:  
''Οι μεγάλες αγάπες δεν κρύβονται!''
''Πυρακτώνονται και θεριεύουν!''
Αυτό ακριβώς έπαθα και εγώ !
Αποφάσισα να δώσω μια άποψη που καλύπτει και τα δύο βιβλία, γιατί για μένα, στην ουσία , είναι ένα βιβλίο πολυσέλιδο.
Μία ιστορία , ένας έρωτας ανεξέλεγκτος, χωρίς ημερομηνία λήξης!
Ο  αγαπημένος μου Ανδρέας  του χθες , με τον  Ανδρέα του σήμερα, είναι το ίδιο πρόσωπο.
Η καρδιά του χτυπά για την Λυδία Αποστόλου, από την πρώτη στιγμή που την αντικρισε και της σιγοψιθύρισε: << Μακάρι να ήμουν βροχή , να αφήνω φιλιά στα χείλη σου και να χαιδεύω το κορμί σου >>.
Ο Ανδρέας ενσαρκώνει το απόλυτο αρσενικό, είναι ένας άνδρας παλιάς κοπής,  που όλες μας ονειρευόμαστε! 
Παράφορος  και διεκδικητικός στα πάντα του !
Κέντρο της ύπαρξής του, στο τότε και στο τώρα  αποτελεί πάντα η Λυδία! 
Θανάσιμα αποφασιστικός , επικίνδυνα αδυσώπητος ,αλλά πάντα το ίδιο τρελά ερωτευμένος .
Η μοίρα φρόντισε να υφάνει τις ζωές τους μπλέκοντας άρρηκτα τη μία με την άλλη. 
Ανδρέας και Λυδία είναι οι ήρωες που χωρίς αναστολές  στροβιλίζονται στη μαγική δίνη του έρωτα.
Έχουν ξυπνήσει όλες οι αισθήσεις  τους που είχαν φυλακισμένες στα βάθη της ψυχής τους.
Ξέχασαν κάθε φόβο , κάθε ενδοιασμό και αφέθηκαν να τους παρασύρει το πάθος τους .
Μαζί με τους παλιούς εχθρούς, θα κάνουν ένα μεγάλο πέρασμα και κάποιοι καινούργοι που θα πυροδοτήσουν την εξέλιξη της ιστορίας.Θα βρούνε πρόσφορο έδαφος , θα εκμεταλευτούν κάποιες αδυναμίες και κάποια ανευ σημασίας μυστικά και θα εισχωρούν στις ζωές των ηρώων, με αποτέλεσμα να έρθουν τα  πάνω κάτω..
Η ιστορία και η συνέχεια της, θα κυριεύσει τις αισθήσεις σας ,θα  σας βυθίσει στον κόσμο της...
Ένα κόσμο γεμάτο μαγικές συγκινήσεις ! 
Σε μια ηδονή τόσο γλυκιά  που αγγίζει τα όρια του πόνου..
Θα υπάρξουν στιγμές που ο πόνος θα καρφωθεί σαν μαχαίρι στην καρδιά σας..
Θα γελάσετε , θα συγκινηθείτε , θα κλάψατε ..
Απελπισία, προδοσία, εκδίκηση και 
απόρριψη  θα κυνηγήσει  μέρες και νύχτες !
Θρύψαλα η αναπάντεχη ευτυχία που τους είχε τυλίξει τόσο αιφνιδιαστικά !
Σύννεφα αμφιβολίας εισβάλλουν στον παράδεισο τους ...Οι πρώτες ρωγμές αρχίζουν να εμφανίζονται...  
Η απόλυτη επίγνωση,βρίσκεται μπροστά τους.  θα υπάρξουν νικητές και ηττημένοι ..
Μια μεγάλη χιονοστιβάδα που θα λιώνει μόλις την αγγίζει η ανάσα της πραγματικότητας .
Καυτή έκρηξη συναισθημάτων που τρυπώνουν στην καρδιά και θαμπώνουν το μυαλό.
Το τέλος της αγαπημένης ιστορίας, είναι μια πρωτόγνωρη αίσθηση πληρότητας και ευφορίας,μια μαγική έκσταση! Χωρίς να τους χωρίζει τίποτα πια , δυνατοί όσο ποτέ, είναι  έτοιμοι να παραδοθούν σε μια ζωή γεμάτη αγάπη, έχοντας βρει τον τελικό  προορισμό τους στην ευτυχία.
Διεκδίκηση και πάθος χωρίς όρια μέσα από μια βαθιά και ατέλειωτη αγάπη!
Ποια δεν λύγισε με αυτά τα λόγια, που στην πραγματικότητα ήταν και όλη  η στάση της ζωής του ήρωα;
<<Όσο είμαι ζωντανός , κανείς άλλος άνδρας δε θα πάρει τη θέση μου στη ζωή της ή στο κορμί της>> 
<<Αυτή η γυναίκα είναι δική μου>>.
Αν μου ζητούσαν ένα κομμάτι που να προσδιορίζει τη ζωή τους , θα έλεγα ότι είναι αυτό
Μπορεί να αγάπησα την Λυδία , αλλά αυτός που λάτρεψα , αυτός που λυπήθηκα, είναι ο αγαπημένος μου Ανδρέας!
Συστήνεται ανεπιφύλακτα!
LOVE BOOKS-LOVE READ 
Σημείωση:
Χρωστώ εδώ και πολύ καιρό μια άποψη για 
Η επανέκδοση του λατρεμένου  μου βιβλίου συνέπεσε με τον αποκλεισμό του blog  μου από το fb.
Εδώ και δέκα μέρες, μετά από πολλούς μήνες, άρχισαν ξαφνικά και χωρίς καμιά ειδοποίηση  να είναι ορατοί  οι σύνδεσμοι του blog μου στο fb.
Στο διάστημα που πέρασε και συγκεκριμένα στις 20 Φεβρουαρίου του 2020  κυκλοφόρησε και η συνέχεια από τα ''ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ''  με τίτλο: ''ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ''
Ακολουθώ την Έλενα από την πρώτη της δουλειά, και δε σας κρύβω ότι συγκαταλέγεται στις αγαπημένες μου.
Ξεκίνησα αυτό το μίνι αφιέρωμα , αλλά θα επανέλθω μ' ένα μεγαλύτερο  που θα έχει μέσα όλες της τις δουλειές ,τις παλαιότερες αλλά και αυτή που ετοιμάζει!
LOVE BOOKS- LOVE READ 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου