Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019

ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙ ΤΗΣ ΡΟΔΕΣΙΑΣ ΜΑΡΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ -LOVE BOOKS LOVE READ

ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΟΥ ΑΝΤΙΤΥΠΟΥ 
ΤΟΥ  ΒΙΒΛΙΟΥ :
ΤΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙ ΤΗΣ ΡΟΔΕΣΙΑΣ- ΜΑΡΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ 
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΚΕΑΝΙΔΑ 

Κλήρωση  ενός  ενυπόγραφου αντιτύπου του   βιβλίου ''ΤΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙ ΤΗΣ ΡΟΔΕΣΙΑΣ''Ευγενική προσφορά της συγγραφέως Μαρίας Στεφάνου.
Την ευχαριστώ θερμά!
Για να πάρετε μέρος στην κλήρωση ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα .
1)Κάντε Like στη σελίδα του  LOVE BOOKS LOVE READ 
2)Προσκαλέστε όσους πιο πολλούς φίλους μπορείτε.

3)Δημόσια(Public) ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού
4) Σχόλιο κάτω από την ανάρτηση της κλήρωσης στη σελίδα του LOVE BOOKS LOVE READ Ποιο βιβλίο της συγγραφέως έχετε διαβάσει.
5)Εγγραφείτε προαιρετικά  ως ακόλουθοι στο blog του Love Books- Love Read πατώντας το κουμπί που γράφει παρακολούθηση.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει να γίνουν τα 4 βήματα!
Η κλήρωση θα γίνει στις 15/02/2019 και ο νικητής  θα ανακοινωθεί μέσω της σελίδας LOVE BOOKS-LOVE READ 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ! 

LOVE BOOKS -LOVE READ 

ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 

Πόσοι μπορεί να είναι τόσο τυχεροί, ώστε η ζωή να τους ευλογήσει με μια δεύτερη ευκαιρία στον έρωτα και στην αγάπη;

Στο κατώφλι μιας νέας εποχής για τη Ροδεσία, η Μάντριγκαλ, έχοντας χάσει τον άντρα της λίγες μονάχα ώρες μετά το γάμο τους, θρήνησε βαθιά την απώλεια του κι αποφάσισε να ζήσει με τη θύμησή του. Όμως δεν φαντάστηκε ποτέ πως θα της ζητούσαν να πάρει τη θέση της συζύγου του βασιλιά.
Ο βασιλιάς Έντουαρντ αφού γνώρισε την απόλυτη ευτυχία δίπλα στη γυναίκα που λάτρεψε όσο καμία την Άμπερλιν, δέχτηκε το σκληρότερο χτύπημα της μοίρας όταν εκείνη πέθανε πριν προλάβει να φέρει στον κόσμο το παιδί τους.
Τώρα, δύο χρόνια μετά, ο πόνος του δείχνει να μην έχει καταλαγιάσει. Ωστόσο προκειμένου ν’ ανταποκριθεί στα βασιλικά του καθήκοντα και να χαρίσει έναν διάδοχο στη Ροδεσία, είναι υποχρεωμένος να παντρευτεί ξανά και απ’ όλες τις υποψήφιες επιλέγει τη Μάντριγκαλ. Μήπως όμως το όνομά της νέας του συζύγου κουβαλά μια σκοτεινή μοίρα;
Άραγε υπάρχει ελπίδα να αλλάξει το πεπρωμένο;
Θα καταφέρει η Μάντριγκαλ να ξυπνήσει αγάπη στην καρδιά του άντρα και βασιλιά της;
Κι εκείνος θα είναι σε θέση να αναγνωρίσει και να αποδεχτεί τα αισθήματά του πριν χάσει τα πάντα για άλλη μια φορά;

19 σχόλια:

  1. Δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο βιβλίο της συγγραφέως! Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΝΤΖΟΥ (FB: Eleni Tsintzou)
    Εξαιρετικό, θα ήθελα πάρα πολύ να το διαβάσω. Ευχαριστούμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο βιβλίο της συγγραφέως! Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικό δώρο ❤Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο ❤❤
    Μακάρι να είμαι τυχερή ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικό δώρο ❤Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο ❤❤
    Μακάρι να είμαι τυχερή ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω διαβάσει μεχμέ στιγμής κάποιο βιβλίο της
    fb: Despoina Sideri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστούμε πολύ!!! Μια βόλτα στον παράδεισο έχω διαβάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο βιβλίο της συγγραφέως. Θα το ήθελα πολύ όμως!! Σας ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει κάποιο. Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν εχω διαβασει ακομα κανενα...ευκαιρια μου δινετε τωρα μεσα απο τον διαγωνισμο σας❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστούμε θερμά για το εξαιρετικό δώρο που μας προσφέρετε!!!Θα ήθελα πολύ να το διαβάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ενδιαφερον βιβλιο !! Εχει καλη πλοκη !! Μακαρι να ειμαι τυχερη,ειναι και ενυπογραφο κιολας !!! Ευχαριστουμε πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνετε να διεκδικήσω το ωραίο βιβλίο που μας προσφέρετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστούμε πολύ!
    Έχω διαβάσει όλα τα βιβλία της κυρίας Στεφάνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Διάβασα Το Μαργαριτάρι Της Ροδεσιας ❤️Απλα Υπέροχο ❤️ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή