Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018

ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΛΙΚΕΣ ΣΙΩΠΕΣ ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΚΛΗΡΩΣΗ  ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 
ΑΛΙΚΕΣ ΣΙΩΠΕΣ -ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ 
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ  



LOVE BOOKS LOVE READ 

Κλήρωση ενός αντιτύπου του βιβλίου: ΑΛΙΚΕΣ ΣΙΩΠΕΣ  της ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ 
Ευγενική χορηγία από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ 
1) Προσκαλέστε όσους πιο πολλούς φίλους μπορείτε. 
2)Κάντε Like στη σελίδα του LOVE BOOKS LOVE READ  και στη σελίδα ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ 
3) Δημόσια(Public) ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού.
4) Σχόλιο κάτω από την ανάρτηση της κλήρωσης στη σελίδα του LOVE BOOKS LOVE READ ποιο βιβλίο της Κλαίρη Θεοδώρου έχετε διαβάσει. 
5)Εγγραφείτε προαιρετικά  ως ακόλουθοι στο blog του Love Books- Love Read πατώντας το κουμπί που γράφει παρακολούθηση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει να γίνουν  τα 4  από τα 5 βήματα!
Η κλήρωση θα γίνει στις 5/12/2018  και ο νικητής  θα ανακοινωθεί μέσω της σελίδας LOVE BOOKS-LOVE READ 


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!



ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ 

Θεσσαλονίκη 1935.

Η Ηλέκτρα δεν έπρεπε να ερωτευτεί τον Δημήτρη. Ο Δημήτρης δεν έπρεπε να ερωτευτεί την Ηλέκτρα. Κι όμως, σε πείσμα των διαφορετικών κόσμων από τους οποίους προέρχονται, της αδυσώπητης δικτατορίας που ζυγώνει και του πολέμου που απλώνεται σαν μαύρο σύννεφο, ο έρωτας τους είναι κεραυνοβόλος, απόλυτος και συνάμα σαρωτικός. Σε μια εποχή όπου όλα αλλάζουν και το σκοτάδι έχει κυριαρχήσει στο φως, σε μια κοινωνία που αδερφός προδίδει και σκοτώνει αδερφό, σε μια πραγματικότητα που τα πάντα - ακόμα και η ίδια η σιωπή - καθορίζονται από την πολιτική απόχρωση που τους αποδίδεται, εκείνοι δεν διστάζουν να ακολουθήσουν τον μόνο δρόμο που μπορούν, εκείνον που προστάζει η ψυχή τους. Και μάλιστα με όποιο τίμημα, με κάθε κίνδυνο, με μόνη ελπίδα το όνειρο που κάποιοι τους αρνήθηκαν να ζήσουν. Άνθρωποι διχασμένοι, μεταμορφωμένοι σε σαρκοβόρα θεριά σε έναν κόσμο, μια χώρα, μια πόλη, μια οικογένεια που παραπαίει στη δίνη του πολέμου. Όχι μόνο του μεγάλου, αλλά κι εκείνου του άλλου: του πιο βρόμικου και ανίερου, του πιο σπαρακτικού και άδικου, του εμφυλίου. 

Πόσες φορές μηδενίζει το ρολόι της ζωής; Πόσες φορές μπορεί να ξεκινήσει κανείς από την αρχή; Και πόσο “άλικο” μπορεί να είναι το παρελθόν, όταν εισβάλλει απρόσκλητο με τη μορφή τετράγωνων, κατακόκκινων φακέλων στο παρόν ανατρέποντας το μέλλον;

LOVE BOOKS- LOVE READ 

28 σχόλια:

  1. Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο βιβλίο της κυρίας Θεοδώρου! Το συγκεκριμένο όμως το θέλω πολύ! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω διαβάσει το βιβλίο της " Η αγάπη που δεν άκουσες ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αναστασία Ελευθεριάδου
    Σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία!!!Έχω διαβάσει το "Η αγάπη που δεν άκουσες"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστούμε πολύ Τα έχω διαβάσει όλα εκτός από τις Αλικες σιωπες Μου αρέσει πολύ η γραφή της κυρίας Θεοδώρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω διαβάσει την αποικία της λήθης.Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρια. Νίκη Παξιμαδά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ,...ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΤΥΧΕΡΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ
    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Φ ΚΛΗΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευελπιστω να σταθω τυχερη,ευχαριστουμε πολυ για την ευκαιρια! Δεν εχω διαβασει καποιο βιβλιο της συγγραφεως ...ακομη..,Κασσιανη Κοσμιδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αγόρασα την αποικία της λήθης, δεν το έχω διαβάσει ακόμα!!!ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η αγάπη που δεν άκουσες και μου άρεσε πάρα πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δυστυχώς δεν έχω διάβαση κάποιο βιβλίο της συγγραφέως μακάρι να σταθώ τυχερή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν εχω διαβάσει ακόμη κάποιο βιβλίο της!!
    Μακάρι να ξεκινήσω με αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Η αγάπη που δεν άκουσες", "Η αποικία της λήθης" ❤❤❤ Σας ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!!!!❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Η αγάπη που δεν άκουσες". Ευχαριστούμε πολύ πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΝΤΖΟΥ FB: Eleni Tsintzou
    "Η αγάπη που δεν άκουσες" . Ευχαριστούμε πολύ πολύ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχω διαβάσει Η αποικία της λήθης ❣❣Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο ❣❣❣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εχω διαβάσει Η αποικία της λήθης ❣❣Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο ❣❣❣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εχω διαβάσει Η αποικία της λήθης ❣❣Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο ❣❣❣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η αγαπη που δεν ακουσες αννα πανταζιδου ριζια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η Αποικια της Ληθης !!!Ευχαριστουμε πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή