Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΩΤΑ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ MARADEL BOOKS

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 
  
ΓΙΩΤΑ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ 






1)Έχει λίγες μέρες που κυκλοφόρησε το πρώτο 
 σας έντυπο  βιβλίο από τις εκδόσεις Maradel    με τον τίτλο ‘’Της ψυχής μου το διαμάντι ‘’ Πως  νιώθετε που κάποιο έργο σας παίρνει έντυπη μορφή  και τι είναι για εσάς η συγγραφή;

-Νιώθω πολύ χαρούμενη που ένα από τα όνειρα μου γίνεται πραγματικότητα, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη.. Η Συγγραφή για μένα είναι ένας τρόπος έκφρασης. Μου αρέσει να μπορώ να αποτυπώνω πάνω στο χαρτί ότι τριγυρίζει μέσα στο μυαλό μου. Σκέψεις, γεγονότα και καταστάσεις που στην πραγματική ζωή είναι ανέφικτα, κατά κάποιο τρόπο.

2)Πώς διαλέγετε το θέμα πάνω στο οποίο θα κινηθείτε; Τι βήματα ακολουθείτε για να φτάσετε στο τελικό επιθυμητό αποτέλεσμα; Έχετε μια συγκεκριμένη  πορεία και μένετε σταθερή ; Ή αυτή η πορεία μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει;

-Κάθε ιστορία μου είναι έμπνευση της στιγμής. Κάτι θα κολλήσει στο μυαλό μου που θα πρέπει οπωσδήποτε να το αποτυπώσω στο χαρτί. Μπορώ να πάρω το ερέθισμα από παντού. Από μια συζήτηση, από μια εικόνα που έτυχε να δω, ακόμη κι από ένα τραγούδι. Το μυαλό μου βρίσκεται πάντα σε εγρήγορση. Πρώτα πλάθω τον χαρακτήρα που θα έχει ο κάθε πρωταγωνιστής μου και έπειτα τα γεγονότα που θέλω να ζήσουν μέχρι να τους φέρω εκεί που πρέπει. Σίγουρα όταν ξεκινάω ένα βιβλίο έχω συγκεκριμένα  πράγματα στο μυαλό μου, όμως στην πορεία κάποια από αυτά μπορεί να αλλάξουν, σύμφωνα με το πώς εξελίσσετε.


3)   Ποια  πιστεύετε ότι  είναι  η μαγική συνταγή που πρέπει να υπάρχει σε ένα βιβλίο για να μπορέσει να αγγίξει την καρδιά του αναγνώστη;

-Αμφιβάλλω αν υπάρχει κάποια μαγική συνταγή, όμως η ένταση, η αγωνία, το πάθος,  ο έρωτας, τα γεγονότα που σου εξιτάρουν την φαντασία και οι ενδιαφέροντες χαρακτήρες  σε ωθούν να συνεχίσεις να διαβάζεις. Αν καταφέρεις να κάνεις τον αναγνώστη να ταυτιστεί και να δημιουργεί εικόνες στο μυαλό του με το κάθε τι που διαβάζει νομίζω πως έχεις καταφέρει να αγγίξεις κάποιο κομμάτι του σίγουρα.

4) Ποιο είδος Λογοτεχνίας δε θα μπορούσατε να γράψετε  ή να διαβάσετε ποτέ;Πείτε μας ένα αγαπημένο σας βιβλίο.
-Δεν θα μπορούσα ούτε να διαβάσω, αλλά ούτε και να γράψω ένα θρίλερ. Μου αρέσει μόνο να τα βλέπω.
Υπάρχουν αρκετά βιβλία που είναι στα αγαπημένα μου, όμως θα διαλέξω ένα και θα πω Το Φθινόπωρο της Μάγισσας, της Καίτη Οικονόμου.

5) Από ποια ηλικία ξεκινήσατε να γράφετε και ποιο σημείο της συγγραφής θεωρείτε ότι είναι το δυσκολότερο κομμάτι της;

-Από μικρή μου άρεσε να κρατάω ημερολόγια, να γράφω τις σκέψεις μου και τα αισθήματα που ένιωθα, όμως δεν το είχα εξελίξει σε κάτι διαφορετικό. Στα 26χρόνια μου φλέρταρα με την ιδέα και άμεσα την έκανα πράξη.  Το δυσκολότερο κομμάτι νομίζω πως είναι να αποτυπώσεις στο χαρτί, τα πάντα που έχεις μέσα στο μυαλό σου. Ακόμη και την παραμικρή λεπτομέρεια.

6)Έχετε γράψει πολλές  ιστορίες  στη φόρμα του  Wattpad    που αγαπήθηκαν πολύ από το αναγνωστικό κοινό. Ποια είναι η αγαπημένη σας ;Αν ξεκινούσατε τη συγγραφή τώρα θα ξαναγράφατε στο Wattpad ή έχετε μετανιώσει για αυτή την κίνησή σας ;

-Όλες τις ιστορίες μου τις νιώθω σαν "παιδιά" μου, οπότε δεν νομίζω πως μπορώ να ξεχωρίσω κάποια.  Θα το ξανά έκανα και δεν έχω μετανιώσει καθόλου που ξεκίνησα από την εφαρμογή του wattpad. Τα σχόλια και οι απόψεις των αναγνωστών μου, με ωθούσαν να γίνομαι καλύτερη και να προσπαθώ με περισσότερο ζήλο για αυτό που μου αρέσει να κάνω.

7) Αν σας δινόταν η ευκαιρία να ξαναγράψετε κάποιο από τα βιβλία σας από την αρχή θα αλλάζατε κάτι ή κάποιο;

-Μου δόθηκε η ευκαιρία να το κάνω σε κάποιο από τα βιβλία μου, αλλά τελικά δεν το προσπάθησα. Θεωρώ πως η κάθε ιστορία που έχω γράψει είναι ακριβώς όπως την ήθελα και την είχα στο μυαλό μου.

8)Πόσο χρόνο σας παίρνει συνήθως η ολοκλήρωση ενός βιβλίου; Υπάρχει κάποιο   που ενώ το είχατε  ολοκληρώσει κάνατε μεγάλες αλλαγές γιατί δεν είχατε μείνει ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα;

- Συνήθως, για να ολοκληρώσω μια ιστορία μου παίρνει γύρω στους 3 με 6 μήνες. Μεγάλες αλλαγές δεν έχω κάνει σε κανένα, να διορθώσω όμως κάποια μικρά πραγματάκια που δεν μου άφηναν την γεύση που θα ήθελα, ναι.

9))Ποια είναι η ερώτηση που θα θέλατε να απαντήσετε και δε σας έχει ρωτηθεί ποτέ;

-Είναι κάπως δύσκολο αυτό.. Όμως θα ήθελα κάποιος να με είχε ρωτήσει αν σε κάποιο από τα βιβλία μου υπάρχουν αληθινά γεγονότα που τα πέρασα σαν μυθοπλασία. Και η απάντηση θα ήταν πως ναι υπάρχουν, όμως κανείς δεν θα μπορούσε να τα ξεχωρίσει έτσι όπως τα έχω δώσει..

10) Τι σας ώθησε να δώσετε αυτό τον τίτλο στο βιβλίο και πείτε μας  λόγια για έργο σας και τους ήρωές του..

Ο Φίλιππος Αναστασιάδης είναι ένας άντρας που ανέλαβε πολλές υποχρεώσεις από νεαρή ηλικία και όχι από επιλογή. Έχασε τον πατέρα του και τη μητριά του σε ένα αεροπορικό δυστύχημα και αναγκάστηκε  να αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση, όπως επίσης και ένα μικρό κορίτσι 10 χρονών, που ήταν η κόρη της εξ' αγχιστείας αδερφή του.
Η Στεφανία Μεταξά, έχασε επίσης τους γονείς της στο ίδιο δυστύχημα και ανέλαβε να την μεγαλώσει ο "θείος" της.
Η ιστορία εξελίσσετε 8 χρόνια μετά από το τραγικό γεγονός και οι δυο τους μπλέκουν σε ίντριγκες, πάθη, λάθη και σε έναν έρωτα που είναι πάνω από τις δυνάμεις τους. Οι εξελίξεις πολλές και απρόβλεπτες.
Όσο για τον τίτλο νομίζω ότι βγήκε από το ίδιο το βιβλίο. Θα καταλάβετε, όταν το αποκτήσετε και αφιερώσετε χρόνο για να το διαβάσετε.

11)Τι νιώθετε όταν μπαίνει   η λέξη ‘’τέλος ‘’στο κάθε σας βιβλίο; Γνωρίζω ότι είναι πολύ  νωρίς αλλά εγώ θα ρωτήσω. Έχετε ξεκινήσει να γράφετε κάποιο άλλο;

-Τα συναισθήματα είναι ανάμικτα. Από την μια, ολοκλήρωση και χαρά που ακόμη μια ιστορία μου έφτασε στο τέλος της και οι πρωταγωνιστές  πήραν αυτό που άξιζαν και από την άλλη, μια βαθιά μελαγχολία και νοσταλγία . Είναι κάπως δύσκολο να αφήνεις πίσω μια "πραγματικότητα" που ζούσες κάποιους μήνες μέσα από τους ήρωες σου.
Μπορεί να είναι πολύ νωρίς, όπως είπατε, αλλά το μυαλό μου δεν σταματάει ποτέ να πλάθει χαρακτήρες, να πλέκει καταστάσεις και γεγονότα. Οπότε η απάντηση είναι ναι, έχω ξεκινήσει να γράφω το επόμενο βιβλίο μου.

12) Κλείνοντας πείτε μας  λίγα λόγια για την Γιώτα  .Ποιο είναι το μότο της; Τι την εξοργίζει; Τι δε θα μπορούσε να συγχωρήσει ποτέ ; Κάνει όνειρα; Βάζει στόχους ;Ποια είναι η αγαπημένη της ταινία ;Ποιο είναι το μεγαλύτερο προτέρημα της ; Υπάρχει κάτι που θα ήθελε να αλλάξει στο χαρακτήρα της; Πιστεύει στον έρωτα; στη φιλία; Τι θεωρεί απόλυτη ευτυχία; Και τι θα ήθελε να ευχηθεί  στον εαυτό της και στους αναγνώστες της;
- "Για τα μόνα πράγματα που μετανιώνεις στη ζωή σου, είναι τα ρίσκα που δεν πήρες ποτέ". Νομίζω πως με αντιπροσωπεύει απόλυτα. Μου αρέσει να παίρνω ρίσκα, ακόμη κι αν στο τέλος δεν έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα και ποτέ δεν μετανιώνω για τίποτα. Με εξοργίζει η αδικία που υπάρχει στον κόσμο και να μιλούν για μένα χωρίς εμένα. Δεν θα μπορούσα ποτέ να συγχωρήσω την απιστία και μια βίαιη αντιμετώπιση.
Κάνω πολλά όνειρα και βάζω στόχους που προσπαθώ πάντα να πετυχαίνω. Ακόμη όμως και να δεν τα καταφέρνω επιμένω για το καλύτερο.
Δεν έχω κάποια αγαπημένη ταινία, όμως μου αρέσουν οι αισθηματικές και τα θρίλερ.
Το μεγαλύτερο προτέρημα νομίζω πως είναι η ειλικρίνεια μου κι αν κάτι θα ήθελα να αλλάξω στο χαρακτήρα μου, αυτό θα ήταν η κυκλοθυμία μου.
Πιστεύω στον δυνατό και παράφορο έρωτα και νομίζω πως όλοι πρέπει να τον ζουν. Η φιλία είναι πολύ σημαντική για μένα και είναι όμορφο συναίσθημα να γνωρίζεις πως υπάρχουν άνθρωποι που θα είναι εκεί για σένα και στα δύσκολα και στα εύκολα.
Υπάρχει απόλυτη ευτυχία; Αν ναι τότε θεωρώ πως είναι το να βρίσκεσαι με τους ανθρώπους που σε αγαπούν και αγαπάς.
Στον εαυτό μου θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία στο καινούργιο ξεκίνημα που κάνω και στους αναγνώστες μου να μην αλλάξουν ποτέ, να θυμούνται πάντα στη ζωή τους πως ο καθένας είναι ξεχωριστός και να βρουν το διαμάντι της δική τους ψυχής.

Σε ευχαριστώ πολύ Λένα μου, για αυτή τη συνέντευξη και εύχομαι να έχεις στη ζωή σου πάντα αυτό που επιθυμείς.


Εγώ σε ευχαριστώ Γιώτα !Εύχομαι το διαμάντι σου να αγκαλιαστεί και να αγαπηθεί από πολλούς αναγνώστες!  
ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Love Books-Love Read
      




ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ

Ένα αεροπορικό δυστύχημα, που κόστισε τη ζωή σε τέσσερις ανθρώπους, έγινε αιτία να αναλάβει ο Φίλιππος Αναστασιάδης, παρά τα είκοσι τρία του χρόνια, μια τεράστια περιουσία κι ένα μικρό κορίτσι δέκα χρονών, χωρίς να έχει καμία ιδέα τι έπρεπε να κάνει μαζί τους.
Οι ισορροπίες λεπτές κι αυτός αντιμέτωπος με την ίδια του την υπόσχεση απέναντι στη μικρή Στεφανία πως δεν θα επέτρεπε ποτέ κανένας να την πληγώσει.
Οκτώ χρόνια αργότερα τίποτα δεν είναι ίδιο.
Πόσα ενώνουν πια αυτούς τους δύο; Και τι άραγε θα μπορούσε να τους απομακρύνει;
Ο έρωτας, η αγάπη κι ο πόθος στήνουν έναν σατανικό χορό με το μίσος, το πάθος και τη διαπλοκή.
Ποιος ο νικητής και ποιος ο χαμένος;
Αυτοί οι δύο ενάντια στον κόσμο όλο ή ενάντια στις καρδιές τους;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου