Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΒΡΑΧΟΥ ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΚΛΗΡΩΣΗ  Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΒΡΑΧΟΥ 
ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ 
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ 


  Κλήρωση ενός αντίτυπου του βιβλίου ''Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΒΡΑΧΟΥ''ευγενική χορηγία από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ.
Απαραίτητες προϋποθέσεις για να λάβετε μέρος στην κλήρωση:
1) Προσκαλέστε φίλους. 
2)Κάντε Like στη σελίδα του LOVE BOOKS-LOVE READ και στη σελίδα ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ 
3) Δημόσια(Public) ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού.
4) Σχόλιο κάτω από την ανάρτηση της κλήρωσης στη σελίδα LOVE BOOKS-LOVE READ γράφοντας :Ποια βιβλία από τη συγγραφέα έχετε διαβάσει.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει να γίνουν και τα 4 βήματα!
Η κλήρωση θα γίνει στις 26/02/2018 και ο νικητής  θα ανακοινωθεί μέσω της σελίδας LOVE BOOKS-LOVE READ 
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ! 

 ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ :


Ο Μάξιμος γεννιέται σε ένα χωριό της ορεινής Κορινθίας. Η αδυναμία που του δείχνει ο πατέρας του προκαλεί τη ζήλια και τελικά το μίσος του μεγαλύτερου αδελφού του προς το πρόσωπο του. Η ζωή θα τα φέρει έτσι που τα δυο αδέλφια μεγαλώνοντας θα χαθούν ο ένας από τη ζωή του άλλου. Ο Μάξιμος θα διαμορφώσει έναν τίμιο και ακέραιο χαρακτήρα, στηρίζοντας τους γονείς του στο χωριό, αλλά η ζωή θα του δείξει το σκληρό της πρόσωπο και σύντομα οι απώλειες που θα βιώσει θα τον μεταμορφώσουν σε έναν σκληρό βράχο. 

Όταν μερικά χρόνια αργότερα γνωρίζει τη Σαβίνα, η καρδιά του θα ζωντανέψει και πάλι. Όμως εκεί που οι πληγές του παρελθόντος δείχνουν να έχουν επουλωθεί, η επιστροφή του άσωτου αδελφού του θα ανατρέψει για ακόμα μια φορά όλες τις ισορροπίες στη ζωή του. 

Μετά από τόσα χτυπήματα θα καταφέρει τελικά ο Μάξιμος να μείνει πιστός στα λόγια του αγαπημένου του παππού που τον στοιχειώνουν μια ζωή; 


«Ποτέ να μην αδικήσεις κανέναν άνθρωπο. Η αδικία είναι ό,τι χειρότερο στη ζωή, αγόρι μου. Και να πληγωθείς και να πονέσεις, πόνο μη δώσεις. Και ν’ αδικηθείς, μην αδικήσεις. Να είσαι ταπεινός. Την καρδιά σου βράχο να κάνεις αν χρειαστεί, μα στην αδικία μην παραδοθείς...

12 σχόλια:

  1. Πάντα με επιτυχίες και χαμόγελα πολλά.
    Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ για το εξαιρετικό δώρο ❤🔖📘🌹🏵🌸🌼🌹🏵🌸🌼🌹🏵🌸🌼🌹🏵🌸🌼🌹🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε πολύ για το εξαιρετικό δώρο ❤🔖📘🌹🏵🌸🌼🌹🏵🌸🌼🌹🏵🌸🌼🌹🏵🌸🌼🌹🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κανένα ακόμα δεν έτυχε. Ίσως είναι ευκαιρία αν είμαι η τυχερή. Ευχαριστούμε πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κανένα ακόμα δεν έτυχε. Ίσως είναι ευκαιρία αν είμαι η τυχερή. Ευχαριστούμε πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν έχω διαβάσει κάποιο!
    Μακάρι να είμαι η τυχερή!
    Καλοτάξιδο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι ωραία, να είστε κακά που μας προσφέρεται τόσο ωραία βιβλία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΙΟΛΗ ΜΑΚΑΡΙ ΜΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κλεισμενη πυλη παραδεισου,ιολη, ματια μου,το ταξιδι της ελπιδας. ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστούμε!! Έχω διαβάσει το "Ή γυναίκα που ήξερε μόνο να αγαπάει" κ το "Μάτια μου".

    ΑπάντησηΔιαγραφή